Mr_Dufus Skrivet 17 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Tack.. skönt med lite trevligt med snälla människor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Abc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 18 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Abc vadå? def? eller var det ditt sätt att vara trevlig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Abc Det är verkligen Moroni_Family, va? Efter att ha kollat igenom dina gamla poster så tycker jag att ni är lite FÖR lika.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 26 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Det är verkligen Moroni_Family, va? Efter att ha kollat igenom dina gamla poster så tycker jag att ni är lite FÖR lika.. QUE...? du menar att han har två andvändare? So What? Verkar inte vara ett jätte sug på att tävla.... Har några frågor på lager nu.. dom kommer snart att dyka upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 QUE...? du menar att han har två andvändare? So What? Verkar inte vara ett jätte sug på att tävla.... Har några frågor på lager nu.. dom kommer snart att dyka upp Vad jag fatta det som så får man inte har 2 andändar konton. Bara ett giltigt. Men det står ju i regel boken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 2 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 (redigerad) Då kör vi igång lite lätt. Tanken är att frågorna i framtiden skall bli svårare. Men alla är vi barn i början. FRÅGA 1: Jag åker ett varv runt LV på motorvägen. Hur långt har jag kört? Svara i KM. FRÅGA 2: Jag står på ett tak i ett halvtaskigt kors. Var är jag? Rätt svar ska in innan måndag. Lycka till Redigerad 2 november, 2006 av Mr_Dufus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Då kör vi igång lite lätt. Tanken är att frågorna i framtiden skall bli svårare. Men alla är vi barn i början. FRÅGA 1: Jag åker ett varv runt LV på motorvägen. Hur långt har jag kört? Svara i KM. FRÅGA 2: Jag står på ett tak i ett halvtaskigt kors. Var är jag? Rätt svar ska in innan måndag. Lycka till Säger som kebab " " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 2 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 (redigerad) Säger som kebab " " Vad är det ni inte förstår. I fråga 1 ska ni säga hur långt det är i km om man tar motorvägen runt Lv. I fråga 2 ska ni säga eller visa (på en karta?) vart platsen där jag står ligger. Redigerad 2 november, 2006 av Mr_Dufus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Vad är det ni inte förstår. I fråga 1 ska ni säga hur långt det är i km om man tar motorvägen runt Lv. I fråga 2 ska ni säga eller visa (på en karta?) vart platsen där jag står ligger. Men vi hade väll inte sagt att vi skulle börja bara sådär. Och sen ska vi väll ha massa frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 3 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Jo. Men ville bara ha nått lätt att smygstarta med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Jo. Men ville bara ha nått lätt att smygstarta med. Och sen måste vi väll ha en riktig topic och en riktig, bra uppläggning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 3 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 (redigerad) Hum.... tyckte att det behövdes någonting.... det var ju inte nån som skrev på en vecka Redigerad 3 november, 2006 av Mr_Dufus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Hum.... tyckte att det behövdes någonting.... det var ju inte nån som skrev på en vecka Vilket underbart samarbete hörni! Säg till när ni bestämt er vad som gäller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts