Mr_Dufus Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Jag tänkte att jag ska dra igång en tävling om SA. Ideen är att vi som spelat länge å känner att man sett allt GTA ska få lite nya utmaningar att hitta. Som man förhoppningsvis inte tänkt på innan. Mestadels kommer frågorna vara av det slag att man måste åka dit för att kunna få svaret. Jag kommer även att se ut ett specielt ställe på kartan. Å då ska ni komma fram till vart jag är med hjälp av gåtor jag ger. Finns det intresse? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Jag tänkte att jag ska dra igång en tävling om SA. Ideen är att vi som spelat länge å känner att man sett allt GTA ska få lite nya utmaningar att hitta. Som man förhoppningsvis inte tänkt på innan. Mestadels kommer frågorna vara av det slag att man måste åka dit för att kunna få svaret. Jag kommer även att se ut ett specielt ställe på kartan. Å då ska ni komma fram till vart jag är med hjälp av gåtor jag ger. Finns det intresse? Låter precis som min idé Sakletarjakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 12 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Aha.. missat att du har en. då kan vi ju delta i varandras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Aha.. missat att du har en. då kan vi ju delta i varandras. Njea den är inte särskillt aktiv. Men den var väldigt (ja iaf rätt så) populär när den var det. Kanske ska dra igång den någon gång http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...hl=Sakletarjakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 12 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Jo. det har du så rätt i. dom blir ganska lika. Men jag hade ju inte tänkt mig att man skulle använda rutmönstret på kartan. utan mer använda karta å insida huvud för att lista ut vart man ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Jo. det har du så rätt i. dom blir ganska lika. Men jag hade ju inte tänkt mig att man skulle använda rutmönstret på kartan. utan mer använda karta å insida huvud för att lista ut vart man ska. Jo men jag läste igenom tråden och vart sugen på att dra igång det igen! Vi får väll se hur det blir. Adda mig på MSN så kan du få hjälpa till att leda det. Så att vi slår ihop oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Jag vet inte att jag är så sugen på att tävla just, men det kan vara kul som en utmaning. Jag är... halvt med. Hur lyder reglerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Jag vet inte att jag är så sugen på att tävla just, men det kan vara kul som en utmaning. Jag är... halvt med. Hur lyder reglerna? Det startas inte ännu. Vi ska köra detta tillsammans och vi planerar på helgen. Antar att topicen kommer nästa fredag. Då det varit så mycket tävlingar på sista tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Det startas inte ännu. Vi ska köra detta tillsammans och vi planerar på helgen. Antar att topicen kommer nästa fredag. Då det varit så mycket tävlingar på sista tiden. Ok, men reglerna kanske du kan säga ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Om man har slarvat bort kartan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Om man har slarvat bort kartan då? Ja då får man väll använda sig av någon som finns på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Om man har slarvat bort kartan då? Slarvat bort kartan, eller hittat spelet i buskarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Slarvat bort kartan, eller hittat spelet i buskarna? Det är helt ovesentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Ja då får man väll använda sig av någon som finns på datorn. ...och om frågor med "A5" osv dyker upp får man försöka lista ut vart det är ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Det är helt ovesentligt. Ok, då är jag med! >=) Muahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 17 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Ingen som råkar ha en tom karta ni vill slänga upp? bra att ha i nån del av tävlingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Ingen som råkar ha en tom karta ni vill slänga upp? bra att ha i nån del av tävlingen Tom karta har jag, men ingen som är indelad med "A1, A2, A3 etc."-rutor.. Finns det någon sådan på internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Tom karta har jag, men ingen som är indelad med "A1, A2, A3 etc."-rutor.. Finns det någon sådan på internet? Ingen aning, men det gör det säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 17 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Jag vill bara ha en tom karta. utan rutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts