Jump to content

Ny Tävling!

Share

Recommended Posts

Jag tänkte att jag ska dra igång en tävling om SA.

Ideen är att vi som spelat länge å känner att man sett allt GTA ska få lite nya utmaningar att hitta. Som man förhoppningsvis inte tänkt på innan.

Mestadels kommer frågorna vara av det slag att man måste åka dit för att kunna få svaret. Jag kommer även att se ut ett specielt ställe på kartan. Å då ska ni komma fram till vart jag är med hjälp av gåtor jag ger.

Finns det intresse?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tänkte att jag ska dra igång en tävling om SA.

Ideen är att vi som spelat länge å känner att man sett allt GTA ska få lite nya utmaningar att hitta. Som man förhoppningsvis inte tänkt på innan.

Mestadels kommer frågorna vara av det slag att man måste åka dit för att kunna få svaret. Jag kommer även att se ut ett specielt ställe på kartan. Å då ska ni komma fram till vart jag är med hjälp av gåtor jag ger.

Finns det intresse?

Låter precis som min idé Sakletarjakt. :):)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo. det har du så rätt i. dom blir ganska lika. Men jag hade ju inte tänkt mig att man skulle använda rutmönstret på kartan. utan mer använda karta å insida huvud för att lista ut vart man ska.

Jo men jag läste igenom tråden och vart sugen på att dra igång det igen! Vi får väll se hur det blir. Adda mig på MSN så kan du få hjälpa till att leda det. Så att vi slår ihop oss.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte att jag är så sugen på att tävla just, men det kan vara kul som en utmaning. Jag är... halvt med. Hur lyder reglerna? ^_^

Det startas inte ännu. Vi ska köra detta tillsammans och vi planerar på helgen. Antar att topicen kommer nästa fredag. Då det varit så mycket tävlingar på sista tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor