Jump to content

99 av 100 tags

Share

Recommended Posts

Hej!

Är ny här på forumet så hoppas man får fråga efter sådanahär saker:

Har precis börjat spela om gta-sa för det är j**vla roligt, sprang runt och sprayade över alla tags idag.

Men jag lyckas ha missat 1, lite trist och jag känner ej för att springa runt och leta igenom alla igen.

Så jag undrar om det finns något program eller dylikt som kan analysara ditt gta som är installerat på datorn och sedan se vilken tag det är som

fattas?

Tack på förhand.

Mvh /Jakob.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej!

Har precis börjat spela om gta-sa för det är j**vla roligt, sprang runt och sprayade över alla tags idag.

Men jag lyckas ha missat 1, lite trist och jag känner ej för att springa runt och leta igenom alla igen.

Så jag undrar om det finns något program eller dylikt som kan analysara ditt gta som är installerat på datorn och sedan se vilken tag det är som

fattas?

Tack på förhand.

Mvh /Jakob.

Japp det finns det är ett program som kallas San Andreas Mission Analyzer. Vet inte var det finns men ök runt lite på google så hittar du det nog. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Annars tror jag att du har missat en av dom tre (tror det är tre) som finns i gränerna uppe i högra hörnet i LS. Hos gänget med gula gängfärger. (kommer inte på vad dom heter) det finns en typ av S-kurva med svag lutning.. där finns två eller tre på andra sidan vägen. dom är lätta att blanda ihop å tro att man tagit den redan

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej!

fattas?

Tack på förhand.

Mvh /Jakob.

Jösses, vilket trevligt inlägg från en nykomling! :P Såhär ska man fråga efter saker, artigt och välformulerat, bra stavning och grammatik. Fortsätt så! Men varför säger du att du är ny på forumet när du varit medlem i mer än två år? Eller... jaha, du hade inte så många posts, ser jag. Varför har du inte skrivit mer än tre inlägg på två år? :)

Ontopic nu: Jag letade som en galning efter den tag som finns i tågtunneln, på den karta jag tittade på såg det ut som att den skulle vara i ett radhus/villaområde, men det finns en i tågtunneln på vänstra sidan, framifrån sett. Den är svår att hitta, speciellt på natten eftersom den är gul och knappt syns. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, klart man måste vara trevligt på ett forum, blir mycket bättre för alla då!

Med ny på forumet menade jag som du nämnde att jag aldrig skriver något här, tänkte till och med registrera en ny användare, fast mitt person nummer

var redan taget :D

Ja, jag funderar själv på varför jag aldrig har skrivit i detta forum innan, sitter för det mesta dels på p2p-forum och SweClockers. :)

OnT: Ska kolla in alla tips ni skrev och hoppas jag hittar det där programmet San Andreas Mission Analyzer! :)

Tack för mycket bra svar.

Edit: Hittade programmet direkt på Google! Hoppas det funkar! Tack igen.

Edit2: YES! Vilket äckligt bra program, det visade ju precis vad jag behövde och vart det var! Så nu hittade jag den sista tagen, den var typ mitt i staden, ganska nära en annan tag, så jag måste nog ha blandat ihop dom. :P

Redigerad av aretaket
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, klart man måste vara trevligt på ett forum, blir mycket bättre för alla då!

Med ny på forumet menade jag som du nämnde att jag aldrig skriver något här, tänkte till och med registrera en ny användare, fast mitt person nummer

var redan taget :o

Ja, jag funderar själv på varför jag aldrig har skrivit i detta forum innan, sitter för det mesta dels på p2p-forum och SweClockers. :lol:

OnT: Ska kolla in alla tips ni skrev och hoppas jag hittar det där programmet San Andreas Mission Analyzer! :lol:

Tack för mycket bra svar.

Edit: Hittade programmet direkt på Google! Hoppas det funkar! Tack igen.

Edit2: YES! Vilket äckligt bra program, det visade ju precis vad jag behövde och vart det var! Så nu hittade jag den sista tagen, den var typ mitt i staden, ganska nära en annan tag, så jag måste nog ha blandat ihop dom. :)

Bra att det löste sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor