krabban Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Tja har installerat gudfadern och spelet ser konstigt ut Här e bilder. Är det för dåligt grafikkort eller måste jag uppdatera det eller nåt?? Nån som vet? Bilderna (Funkade inte med print screen på gudfadern så jag fick ta med digitalkamera) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Har du knäppt kort med en kamera Varför inte bara printscreena. Men uppdatera drivrutinerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 (redigerad) Har du knäppt kort med en kamera Varför inte bara printscreena. Men uppdatera drivrutinerna. (Funkade inte med print screen på gudfadern så jag fick ta med digitalkamera) Uppdaterat drivrutiner? Installerat om? Redigerad 12 oktober, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Uppdaterat drivrutiner? Installerat om? Oh crap. Såg inte det Ser kul ut ändå. ^^ Oh, btw använd fraps, för printscreen är buggit i gudfadern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Hahahah Digital kamera xD Antar att du har ett ATI graffekort. Installera nyare drivrutiner? Formatera om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts