R2D2 Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Åh stackars TV4, SVT har ju snott deras programledare. Spring till mamma och gråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Om Basshunter är med så lovar jag att jag ska rösta tre gånger på honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Om Basshunter är med så lovar jag att jag ska rösta tre gånger på honom. Strük skulle du ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Du skojar? Jag ska personligen rösta 300 gånger på någon annan så han inte kommer vidare. Man kommer ju skämmas över å vara svensk om han kommer med. Varför? Han är ganska känd i andra länder nu. I Holland är han ganska populär. --- Om Dr Alban kommer med som Joker ska jag lätt rösta på honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Strük skulle du ha. Lite humor skulle du ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Lite humor skulle du ha. Det har jag så det räcker till och blir över, saken är den att man inte gör narr av Basshunter. Det fixar han så bra själv. Och mitt inlägg var lätt ironiskt, därav ü:et. Hihelihu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts