L_Voll Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) Än så länge kan vi bara diskutera artisterna som ska ställa upp. Och vilka artister ska vara med som joker? HÄR kan ni se alla bidragen. Det som får mig att lyfta på ögonbrynen är Fronda och Addis Black Widow(som jag inte ens visste var från Sverige). Fronda börjar bli lite desperat känns det som. Ser det bra ut? Kommer ni titta i huvudtaget? Edit: Oj, nu läste jag att artisterna som nämns är bara rykten! Aja, vi kan spekulera i alla fall. Redigerad 11 oktober, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 För helvete, ska "Idol"-Agnes ställa upp? Rykten, men i och för sig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) För helvete, ska "Idol"-Agnes ställa upp? Rykten, men i och för sig.. Ber till gudarna att det inte är mer än ett rykte. Redigerad 11 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Jo själv ska man ju gå nu när det kommer till Örnsköldsvik Men.. Ja vet inte vad vi ska diskutera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Vem än som kommer ställa upp så suger Melodifestivalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Jo själv ska man ju gå nu när det kommer till Örnsköldsvik Men.. Ja vet inte vad vi ska diskutera. Aja, jag trodde det var officiellt att de artisterna skulle var med. Men snart kanske det blir det, och då kan vi börja skriva våra hatfyllda inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Fronda säger ni? Var inte Snook med på ett litet hörn under fjolårets tävling? I alla fall önskar jag att fler hip hop-homies ansluter sig till den där gudsförgätna homofestivalen, så att den slutar vara så gudsförgäten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Melodifestivalen är riktig skräp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Melodifestivalen är riktig skräp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 After Dark - Å, När ni tar saken i egna händer Jag längtar redan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 After Dark - Å, När ni tar saken i egna händer Jag längtar redan! Kanske menar dom ordagrant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Kanske menar dom ordagrant! Desto bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Ställer Agnes upp så har hon min röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 12 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Fronda säger ni? Var inte Snook med på ett litet hörn under fjolårets tävling? I alla fall önskar jag att fler hip hop-homies ansluter sig till den där gudsförgätna homofestivalen, så att den slutar vara så gudsförgäten. Addis Black Widow är ju en hiphopgrupp, typ. Jag tyckte det var ball när E-type var med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Ställer Agnes upp så har hon min röst. Din kropp menar du. Du blir väll stum när du ser henne Agnes är fin. Och sjunga kan hon. Men inte lika bra som Sebastian... L_Voll har skapat Melodifestivalen tråden och Idoltråden. Jag tror minsan han är en liten mammas pojk. Och ingen riktig hårdrockare som alla andra verkar. Men vi gillar honnom ändå. Jag gillar all musik. Och Melodifestivalen är tradition. Ska bli svinkul att åka dit. Dem är i Örnsköldsvik näst sista kvalprogrammet. Undrar vilka/vem som ska vara ledare... och vad dem kommer ha för roliga saker... Lena och Juuurg'N var underbara förra året. Även dom där två sportkommentatorerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Jo själv ska man ju gå nu när det kommer till Örnsköldsvik Men.. Ja vet inte vad vi ska diskutera. Bor du i Övik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 (redigerad) Är så *ett riktigt fult ord* trött på allt vad melodifestivaler heter. Det är bara en massa *fult ord*band som är med. Kolla bara på förra årets melodifestival med Canskråla i spetsen. Och Kicki Danielsson, människan gör ju bort sig. De fattar inte att deras 15 minuter i rampljuset är slut. Sedan skulle tydligen Anna Book ställa upp i år. Fruktansvärt. Roligare var det förr när varje land sjöng på sitt eget språk. Nu låter allt likadant. Överglad när Lordi vann förra året, de var de ända bra artisterna. Kommer *fult ord* att hungerstrejka om jag blir tvingad av *inga namn nämda* att titta på det *fult ord* i år igen. Blir sur bara jag tänker på den dumma festivalen. Edit: Skall Addis Black Widow vara med!? Såg nu att det skrevs i första inlägget! Skall nog kolla på det i alla fall, i alla fall när de sjunger. Redigerad 13 oktober, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 L_Voll har skapat Melodifestivalen tråden och Idoltråden. Jag tror minsan han är en liten mammas pojk. Och ingen riktig hårdrockare som alla andra verkar. Men vi gillar honnom ändå. Jag gillar all musik. Och Melodifestivalen är tradition. Ska bli svinkul att åka dit. Dem är i Örnsköldsvik näst sista kvalprogrammet. Undrar vilka/vem som ska vara ledare... och vad dem kommer ha för roliga saker... Hårdrockare? Pyttsan! Jag gillar musik. Jag gillar också internationella tävlingar, då får jag chansen att vara lite patriot. Men jag håller med många om att melodifestivalen suger(musikaliskt), den har iafl gjort det hittills. Men man kan ju aldrig sluta hoppas att kanske i år är det bra låtar med. Och även fast låtarna är kassa, brukar den ändå vara ganska underhållande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Bor du i Övik? Yups Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Nu läste jag i tidningen att Di Leva kanske ska vara joker. Haha, fan vad pinsamt om han ska skulle vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts