swat Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Om kvaliten kommer ändras så kommer det nog vara på det bättre settet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Är jävligt faschinerad över hur stort google faktiskt är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Är jävligt faschinerad över hur stort google faktiskt är! Hehe nu när du säger det så, liksom även okunniga inom datorer/internet osv. vet typ vad google är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Kanske bra, kanske dåligt. Hoppas de inte ändrar något teknisk utan kanske visuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) Alla ni som tror att ni vet något om kvaliteten, tänk lite. Tack. Skillnaden är att Google Video som standard anpassar bilden till hur stort fönster man har. Välj original size så är det lika "bra" som på YouTube. Vad Google än gör så måste dom ha kvar "save to ipod/psp" på Google Video, otroligt smidigt att slippa konvertera om och hålla på. Annars bryr jag mig inte riktigt om vilken spelare dom använder eller hur pass mycket Google Video och YouTube slås ihop. *edit* Så lägger jag mitt femtusende inlägg på att klaga. Redigerad 11 oktober, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) oxsurf (12 hours ago) I figure Gootube will be 2.0. _________________________________________________________________________________________________ http://www.youtube.com/watch?v=kexNyOOQNN4...;watch_response Redigerad 11 oktober, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Tror faktiskt att google kommer mer eller mindre "Googlelizera" YouTube. Tror dock inte att det blir som med Nrj och Power Hit Radio här i sthlm för några år sedan. När NRJ köpte upp Power Hit Radio och lade ner stationen Får hoppas att Google inte gör något dumt. Offtopic... w00t? Jag trodde att NRJ köpte Power och sen att Bandit köpte Power av NRJ för att "byta kanal" OnTopic Jag tycker det verkar helt OK, så länge de har kvar vissa fina saker (Och alla accounts) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Yougle Nä nu måste jag studera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Youtube funkar inte nu! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Youtube funkar inte nu! :'( Mjoorå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Yougle Gougle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Mjoorå! Not for me! :S Ska se igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Not for me! :S Ska se igen.. Funkar finfint för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Doublez postoz; The problems has already begun! Det går numera inte att ladda upp filmer, inte för mig iaf. Kan det ha någonting med det här att göra? När jag ska ladda upp en film så klickar jag på browse file. Men "Browse File"-knappen verkar ha samma länk-properties eller vad man nu säger. Så klickar jag på Browse file blir det detsamma som om jag skulle klickat på Upload File, utan att ha valt en fil. Det kommer upp en ruta där det står: Please select a file to upload. Och efter som det är något skumt flash-script de använder så går det inte att kopiera url'en till file och sedan klistra in den där. Det är helt enkelt hopplöst. Hoppas det inte har någonting med det här att göra. Men/och om det har det/även om det inte har det så hoppas jag att det löser sig... Vicke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Tror knappast att Google köper Youtube för att sen byta namn på tjänsten. Ingen risk. Youtube har blivit ett stark varumärke på mycket kort tid - google är också ett ganska stark varumärke i och för sig - och jag tror inte man har köpt vurumärket för 12 miljarder för att sedan byta namn på eller slå ihop den med google video. Nope. Not gonna happen. Men vad vet jag? Amatörmässig gissning kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Funkar finfint för mig. Min dator måsta vara könstig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Min dator måsta vara könstig. Vad exakt är det som inte funkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts