FoxtroT Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) Hej hopp, som ni flesta redan vet så har Google köpt Youtube, en filmsida allså. Här kan ni diskutera fördelar och nackdelar, eller vadsom hälst som har med ämnet att göra! Själv tycker jag det kommer bli skit. de kommer säkert börja anväda google video programet o shit. Redigerad 11 oktober, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) Världsherravälde! UGH UGH VIT MAN! Äh, om jag ska vara ärlig bryr jag mig inte direkt. Så länge man kan se filmer på youtube är jag nöjd. Redigerad 11 oktober, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Hoppas youtube fortsätter vara som det är nu! annars kommer det suga anus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Google expanderar, vilket är bra. Tror ingen tycker att Googles tjänster är dåliga i dagsläget? Jag personligen tror inte YouTube kommer ändas så värst mycket. Det är mer ett ägarbyte. Kanske kommer byta namn också, men YouTube's "Videofönster" är för bra för att Google bara ska skota det och byta ut det med google video. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Jag personligen tror inte YouTube kommer ändas så värst mycket. Det är mer ett ägarbyte. Kanske kommer byta namn också, men YouTube's "Videofönster" är för bra för att Google bara ska skota det och byta ut det med google video. Yup, kanske bytar namn, kanske inte. Det "värsta" som kan hända är väl att google sätter dit en liten länk eller banner till google.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Google expanderar, vilket är bra. Tror ingen tycker att Googles tjänster är dåliga i dagsläget? Jag personligen tror inte YouTube kommer ändas så värst mycket. Det är mer ett ägarbyte. Kanske kommer byta namn också, men YouTube's "Videofönster" är för bra för att Google bara ska skota det och byta ut det med google video. Det får man ju hoppas, video googles ruta är något av det sämsta jag sett Medans Youtubes därimot oftast är skarp/skarpare än googles i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Men det är väl samma personer som kommer driva sidan, bara att de nu mera jobbar under Google? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Det får man ju hoppas, video googles ruta är något av det sämsta jag sett Medans Youtubes därimot oftast är skarp/skarpare än googles i alla fall. Det har ju med upplösningen att göra. Och delvis komprimeringen. Google video's ruta är mer eller mindre Full Screen medans YouTube har ett fast format, om man inte klickar att man vill ha fullscreen. Tror Googlevideo komrimerar sina filmer mer, så det blir en aning sämre kvalitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Det får man ju hoppas, video googles ruta är något av det sämsta jag sett Medans Youtubes därimot oftast är skarp/skarpare än googles i alla fall. Ändra så att googles ruta står på orginal size istället för fit to window. Klart som fan det blir dålig kvalité på bilden när den dras ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Har inget emot Google Video. Det funkar jättebra o så.. Man det är bara så att YouTube är mycket bättre i allt på nåt sätt Hoppas att det inte blir mer förändring än att Namnet byts ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Håller med föregående talare, föredrar youtube före google video. Så hoppas dom behåller det som det är nu, kanske lägger in en liten google logga någonstans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Det gör ju inget om dom lägger upp youtube på goggles servrar... Eftersom dom e så enorma...Men om dom ändrar några stora saker...kan de bli lite sämre eller bättre....Själv tycker jag att goggle är pålitligt ..Vetefan...om de blev seriöst men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Google expanderar, vilket är bra. Tror ingen tycker att Googles tjänster är dåliga i dagsläget? Jag personligen tror inte YouTube kommer ändas så värst mycket. Det är mer ett ägarbyte. Kanske kommer byta namn också, men YouTube's "Videofönster" är för bra för att Google bara ska skota det och byta ut det med google video. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Vettefan om det blir bättre eller sämre . Men hoppas youtube kommer vara hostad på en bättre server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Har inga speciella farhågor, förutom över att man i framtiden kanske slår ut den befintliga videorutan eller försämrar laddningstiderna. Det vore bajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Bryr mig inte så mycket, hoppas bara på att youtube fortsätter att hålla samma klass som de håller i dagens läge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) Tror faktiskt att google kommer mer eller mindre "Googlelizera" YouTube. Tror dock inte att det blir som med Nrj och Power Hit Radio här i sthlm för några år sedan. När NRJ köpte upp Power Hit Radio och lade ner stationen Får hoppas att Google inte gör något dumt. Redigerad 11 oktober, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 You Google. Eller Google Tube. Eller Google You. Eller Tube Google. Eller You Google Tube. Eller You Tube Google. Eller Tube Google You. Eller Google You Tube. Dom fick en väldans massa pengar för det, det var ju bra för dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 You Google. Eller Google Tube. Eller Google You. Eller Tube Google. Eller You Google Tube. Eller You Tube Google. Eller Tube Google You. Eller Google You Tube. Google tube you ! Tycker det är ganska sorglit denna händelse, nu kommer alla filmerna vara i sämre kvalitet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Google tube you ! Tycker det är ganska sorglit denna händelse, nu kommer alla filmerna vara i sämre kvalitet Varför skulle dom bli det? bara för att dom har köpt upp det så behöver dom ju inte göra det till sämre kvalité. ffs tänk lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts