RadiuZ Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Vad spelar det för roll om vad andra köper, det är väl du som ska spela? Jag skulle inte köpt en 360 om inte mina vänner inte redan hade den. 360's största plus är Live, så man kan spela med sina vänner. Grattis, Jocken. Köp nu till en hårddisk så du kan ladda ner alla demos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Har en sak att säga som alla XBOXfans får svårt att kontra: Xboxens kontroller fick kritik för att det inte fanns några R2 och L2 knappar som på ps2,utan svart och vit knapp som satt på fel ställe på kontrollen. PS2 fick bra kritik med pga dom 4 axelknapparna. 360s kontroller har nu 4 axelknappar istället för två, därför att dom visste att playstations kontroller var bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) Har en sak att säga som alla XBOXfans får svårt att kontra: Xboxens kontroller fick kritik för att det inte fanns några R2 och L2 knappar som på ps2,utan svart och vit knapp som satt på fel ställe på kontrollen. PS2 fick bra kritik med pga dom 4 axelknapparna. 360s kontroller har nu 4 axelknappar istället för två, därför att dom visste att playstations kontroller var bättre. Även det är upp till var och en vad man tycker och känner. Själv trivs jag väldigt bra med den svarta och vita knappen på Xbox,även fast andra kanske inte gör det. Och det respekterar jag fullt ut. Redigerad 27 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Har en sak att säga som alla XBOXfans får svårt att kontra: Xboxens kontroller fick kritik för att det inte fanns några R2 och L2 knappar som på ps2,utan svart och vit knapp som satt på fel ställe på kontrollen. PS2 fick bra kritik med pga dom 4 axelknapparna. 360s kontroller har nu 4 axelknappar istället för två, därför att dom visste att playstations kontroller var bättre. Och inte långt efter xbox kom så släpptes det uppdaterade kontroller som hade 4 triggers och inte svart och vit. Eat Shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts