Jump to content

PS3 eller XBOX 360?

GrandTheftCarl
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 103
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tycker att microsoft ska hålla sig till sina datorer istället för att försöka sig på konsollerna...

Jamen då tycker jag att Sony ska hålla sig till sina tv apparater och allt annat skit som de gör. :)

Om du ska göra en drive-by på gta så måste man ju ha en tredje hand.

Och om du ska göra nåt svårt trick på tony hawk så måste du ha en fjärde hand.

Nej det är bara du som suger så jävla hårt :)

Fan va löjligt sagt!

Och när MS släppte 360 så var den fullt med problem.

Der där tror jag fortfarande inte på, alla konsoler kan inte va perfekta och jag tror att de som det var fel på hamnade på fel ställe.

Iallafall vad jag tror, sen skiter jag i vad andra tror. Någon som tror som jag?

Vill ha någonting som är next-gen på riktigt

Då ska du köpa en Wii, e/ända sättet.

Redigerad av Always_Mongo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer ihåg när alla tyckte att ps2 var stor. sen kom stenbumlingen xbox in :) då kan man ju nsacka storlek på riktigt...

Jag kommer ihåg när PS2 kostade 5 laxar. Nu får man en för ca tusen spänn.

Känns deprimerande nu när man tänker tillbaka :)

Aja, ska nog vänta tills PS3 har sjunkit lite i pris, sen blir det nog dags att skaffa en

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer ihåg när alla tyckte att ps2 var stor. sen kom stenbumlingen xbox in :) då kan man ju nsacka storlek på riktigt...

Du kommer fortfarande med dina dåliga argument om varför ps2 är bättre. Skulle det finnas en konsoll som knäckte de som finns idag med hästlängder som var dubbelt så stor som de andra skulle jag itne bry mig ett dugg, jag går inte direkt efter storlek på konsollen när jag köper en ny konsoll, men det kanske du gör?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kolla på gamespot om ni är vill veta hur xbox kontroll är i tony hawk och gta -.-

Kan inte alla xboxfans fatta att det är omöjligt att komma upp i samma försäljningssiffror som ps2

Hur xbox kontrollen funkar i tony hawk? Eller vad menar du? :huh: "...på gamespot om ni är vill veta..."? :ermm:

En kraftfullare konsoll kanske kostar lite mer pengar än vad en, jämfört med dagens konsoler, fjuttig PS2 kostar.

Och då är det logiskt att den billigare konsolen säljer mer.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor