GrandTheftCarl Skrivet 12 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Tack raduiz för ett jävligt bra inlägg! Det rätade ut många frågettecken. Kul också att denna topic retat upp så många heta känslor. Till er som undrar (antagligen mycket få) så komemr jag köpa ett xbox 360 inom kort, saknar helt enkelt ett tv-spel lite för mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 (redigerad) Tycker att microsoft ska hålla sig till sina datorer istället för att försöka sig på konsollerna... Jamen då tycker jag att Sony ska hålla sig till sina tv apparater och allt annat skit som de gör. Om du ska göra en drive-by på gta så måste man ju ha en tredje hand. Och om du ska göra nåt svårt trick på tony hawk så måste du ha en fjärde hand. Nej det är bara du som suger så jävla hårt Fan va löjligt sagt! Och när MS släppte 360 så var den fullt med problem. Der där tror jag fortfarande inte på, alla konsoler kan inte va perfekta och jag tror att de som det var fel på hamnade på fel ställe. Iallafall vad jag tror, sen skiter jag i vad andra tror. Någon som tror som jag? Vill ha någonting som är next-gen på riktigt Då ska du köpa en Wii, e/ända sättet. Redigerad 12 oktober, 2006 av Always_Mongo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Kommer ihåg när alla tyckte att ps2 var stor. sen kom stenbumlingen xbox in då kan man ju nsacka storlek på riktigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Kommer ihåg när alla tyckte att ps2 var stor. sen kom stenbumlingen xbox in då kan man ju nsacka storlek på riktigt... Jag kommer ihåg när PS2 kostade 5 laxar. Nu får man en för ca tusen spänn. Känns deprimerande nu när man tänker tillbaka Aja, ska nog vänta tills PS3 har sjunkit lite i pris, sen blir det nog dags att skaffa en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Kommer ihåg när alla tyckte att ps2 var stor. sen kom stenbumlingen xbox in då kan man ju nsacka storlek på riktigt... Du kommer fortfarande med dina dåliga argument om varför ps2 är bättre. Skulle det finnas en konsoll som knäckte de som finns idag med hästlängder som var dubbelt så stor som de andra skulle jag itne bry mig ett dugg, jag går inte direkt efter storlek på konsollen när jag köper en ny konsoll, men det kanske du gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Jag kommer ihåg när xbox var starkare än ps2 så sa atta ps fanboys att det var spelen som var viktigaste. Men nu när det är ombytta roller så är tydligen hårdvaran viktigast. Hur ska ni ha det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 STÖRST GÅR FÖRST! Lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 (redigerad) Kolla på gamespot om ni är vill veta hur xbox kontroll är i tony hawk och gta -.- Kan inte alla xboxfans fatta att det är omöjligt att komma upp i samma försäljningssiffror som ps2 Redigerad 12 oktober, 2006 av fido vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Kolla på gamespot om ni är vill veta hur xbox kontroll är i tony hawk och gta -.- Kan inte alla xboxfans fatta att det är omöjligt att komma upp i samma försäljningssiffror som ps2 Gud vad skönt det var när du var borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Kan inte alla xboxfans fatta att det är omöjligt att komma upp i samma försäljningssiffror som ps2 Det vet nog alla redan, dom vann försäljningskriget, men det behöver inte vara en bättre konsoll för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 (redigerad) Kolla på gamespot om ni är vill veta hur xbox kontroll är i tony hawk och gta -.- Kan inte alla xboxfans fatta att det är omöjligt att komma upp i samma försäljningssiffror som ps2 Hur xbox kontrollen funkar i tony hawk? Eller vad menar du? "...på gamespot om ni är vill veta..."? En kraftfullare konsoll kanske kostar lite mer pengar än vad en, jämfört med dagens konsoler, fjuttig PS2 kostar. Och då är det logiskt att den billigare konsolen säljer mer. Redigerad 12 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Gud vad skönt det var när du var borta. Kul för dig. Kan du sluta och tala med mig nu? Det skulle vara skönt. Det är enkelt: Sluta komentera,eller svara på mina inlägg OK? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Kul för dig. Kan du sluta och tala med mig nu? Det skulle vara skönt. Det är enkelt: Sluta komentera,eller svara på mina inlägg OK? Sluta svara på mina då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 OK Vi börjar nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 OK Vi börjar nu! Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Nej den är inte klumpig eller äcklig. Skaffa större händer eller köp en mindre kontroll, svårare än så är det inte. Varför inte köra med Ps orginal ? Skönare dosa finns inte. Jag har rätt stora händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Varför inte köra med Ps orginal ? Skönare dosa finns inte. Jag har rätt stora händer. För att diskussionen gällde Xlådans kontroller. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 (redigerad) För att diskussionen gällde Xlådans underbara kontroller. . Stora kontrollen FTW! Redigerad 12 oktober, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Stora kontrollen FTW! Exakt, ps2 kontrollen är skapad för bebis händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Exakt, ps2 kontrollen är skapad för bebis händer Den är nog mer skapad för Asiat händer (kina, japan mm.) Inget rasistiskt i det där bara så ni vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts