Weener Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Jag undrar finns Ghosttown på ps2?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Jag undrar finns Ghosttown på ps2?? Tror det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Suicune Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Jo det gör det, det finns norr om Shoreside Vale Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 hur tar man sej dit..? med tanke på att "Dodo"planet är omöjligt att flyga på PS2 versionen (eller det är bara jag som inte klarar det..?) tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 Från början ska man inte kunna ta sig dit, men om du lär dig flyga Dodon så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 men.. Jag måste dit om den finns! Hur lär man sej flyga "Dodo" då? självlärning..? Vet nån vart i Malmö man kan få tag på GTA3 begagnat eller byta? Nån här som känner för att sälja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hyper_Insomnia Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 är det igenom det där berget med en massa bomar frmför?? ska man flyg in i de eller igenom kan man använda dodo fusket på bilarna för att de ska funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts