Jump to content

Vill få tag i WCTR

Share

Recommended Posts

Har spelat alla spelen till ca 100% och lyssnat på många radiokanaler men mina favoriter är kanaler som Chatterbox (GTA III), K-Chat, VCPR (GTA Vice-City) och WCTR (GTA San Andreas). Älskar dem för deras parodi på Amerika och de otroligt roliga programmledarna och de som ringer in.

Problemet är bara det att jag inte lyckas hittade dessa kanaler för att spara dem på datorn. I värsta fall kan jag spela in dem från spelen vilket tar tid men då återstår ännu ett problem. Jag har ingen aning om hur stort WCTR är eftersom det är olika sändningar beroende på hur långt man har klarat spelet och då är det svårt att veta när det ändras.

Bästa lösningen vore om det fanns att köpa dessa soundtrack eftersom pratkanalerna endast följer med i soundtracket till GTA III och inte de andra spelens soundtrack.

Någon som har det jag söker?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sökte faktiskt innan men hittade inget då, måste väl söka bättre.

Tack ändå!

/Edit

Programmet var ju bra och så men det hade inte den funktionen jag behövde. Att ta ut pratradiokanalerna ur GTA SA. Programmet tog bara ut de andra kanalerna så jag fick en exakt kopia av orginal soundtracket kan man säga, utan WCTR.

Med andra ord är inte mitt problem löst ännu.

Redigerad av fralle88
Länk till kommentar
Dela på andra sidor