fralle88 Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Har spelat alla spelen till ca 100% och lyssnat på många radiokanaler men mina favoriter är kanaler som Chatterbox (GTA III), K-Chat, VCPR (GTA Vice-City) och WCTR (GTA San Andreas). Älskar dem för deras parodi på Amerika och de otroligt roliga programmledarna och de som ringer in. Problemet är bara det att jag inte lyckas hittade dessa kanaler för att spara dem på datorn. I värsta fall kan jag spela in dem från spelen vilket tar tid men då återstår ännu ett problem. Jag har ingen aning om hur stort WCTR är eftersom det är olika sändningar beroende på hur långt man har klarat spelet och då är det svårt att veta när det ändras. Bästa lösningen vore om det fanns att köpa dessa soundtrack eftersom pratkanalerna endast följer med i soundtracket till GTA III och inte de andra spelens soundtrack. Någon som har det jag söker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Aaah, jag älskar pratprogram i GTA Det skulle vara skitroligt att få ut dom ur GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Det finns ju på skivorna eller på HDn, vad det nu var, men de är inte i mp3-format så det kan bli svårt. Speciellt med SA som ändras hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) Hoppas du har köpt spelet... annars är det här olagligt... fortfarande. http://files.filefront.com/Music+Extractor...;/fileinfo.html Sen kan du gärna söka också, då samma fråga har ställts minst en gång tidigare och blev besvarad även då. Redigerad 11 oktober, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fralle88 Skrivet 11 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) Sökte faktiskt innan men hittade inget då, måste väl söka bättre. Tack ändå! /Edit Programmet var ju bra och så men det hade inte den funktionen jag behövde. Att ta ut pratradiokanalerna ur GTA SA. Programmet tog bara ut de andra kanalerna så jag fick en exakt kopia av orginal soundtracket kan man säga, utan WCTR. Med andra ord är inte mitt problem löst ännu. Redigerad 11 oktober, 2006 av fralle88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts