RadiuZ Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Har inte spelat Morrowind :'( edit* skriv fel Okaj, synd=) Oblivion har dock bättre fighting-musik än Morrowind, så iof kan jag hålla med er på vissa punkter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Jag kom på en till. Låten i Battlefield 1942. Typ så här: "Pam, pam - pam pam pam. Pam, pam - pam pam pam. Pam, pam - pam pam pam. Pam, pam - pam pam pam. Dooo! do, do - do dooo", osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Jag kom på en till. Låten i Battlefield 1942. Typ så här: "Pam, pam - pam pam pam. Pam, pam - pam pam pam. Pam, pam - pam pam pam. Pam, pam - pam pam pam. Dooo! do, do - do dooo", osv. Vet exakt vilken du menar, men om jag ska vara riktigt ärlig blev jag trött på den för några år sen. Ugh, hatar den nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Jag kom på en till. Låten i Battlefield 1942. Typ så här: "Pam, pam - pam pam pam. Pam, pam - pam pam pam. Pam, pam - pam pam pam. Pam, pam - pam pam pam. Dooo! do, do - do dooo", osv. Letar efter den. Har lyckats slarva bort den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 (redigerad) Ohhh, BF42's musik är underbar.. Kommer ihåg när man satt och spelade det.. Redigerad 13 oktober, 2006 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Uppdaterar min lista igen ^^ Oblivion Halo /2 Knights of the Old Republic /II Mafia Medal of Honor BF1942 Age Of Empire Gudfadern Kommer nog på fler senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Half-Life 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Age of Empires och Gudfadern Så djupa och stämningsfulla båda två Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Omg. Jag glömde helt! Transport Tycoon Deluxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Tony Hawk-spelen ger alltid skön musik. American Wasteland var det bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Vice city! FCK's hejaklack ramsa e också bra i fifa 07 Scarface lägger jag till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Scarface lägger jag till Jepp, samma här. Många låtar som fanns med i Vice City finns ju med där med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Jag säger bara: Pro Evolution Soccer 5 Midnight Club 3 Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure FIFA 2004 Gran Turismo 4 FIFA World Cup 2206 WRC: Kommer inte ihåg vad spelet hette. Har inte alls spelat många av dessa, bara FIFA 2004 och GT 4. Men sålänge Kasabian är med så är det bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Vice City...kommer inte på nåt annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Faktumet att ingen annan nämner TTDX gör mig lite ledsen... Underbart jazz soundtrack anno 1995 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Monkey island Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Älskar musiken i Zelda och Mario, kanske för att jag gillar spelen. Men... Silent Hills musik. Underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Half-Life 2! Mjo, älskar sjukhus-scenen i Episode 1 med "titel-spåret" spelandes i bakrunden, och med en shotgun i handen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Bubble Bobble-musiken Och Zelda såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 (redigerad) Älskar musiken i MGS-spelen. Kommer ihåg när jag spelade Snake Eater och man klättrar uppför en gigantisk stege och man hör en aspampig låt, får rysningar bara jag tänker på det Yay hittade låten Norihiko Hibino & Cynthia Harell - Snake Eater Redigerad 28 oktober, 2006 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts