DrStupid Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Civilization IV Grim Fandango (dubbel ) Warcraft III Age of empires II World of Warcraft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Shadow of the Colossus The Tale of Sixteens Sacrifices, The Wandering Warrior, Exitement, Danger Scaling the Giants and so on... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 World of Warcraft har väl rätt så bra låtar. Def Jam Fight for NY Det var på tiden att en sån här tråd skapades. Ingen som tänker göra en Musik i Filmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Är det någon som vet vars man kan ladda ner soundtracket till Lemmings lagligt? Har Googlat runt lite, men icke.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Måste säga att Kameo-musiken är riktigt trevlig och bra, går att lyssna gratis här: http://www.kameosoundtrack.com/ Jag diggar Hero´s Theme a lot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Det var på tiden att en sån här tråd skapades. Ingen som tänker göra en Musik i Filmer? Do it yourself! Jag vet ej hur man gör IRONI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Kingdom under fire: Heroes har helt underbar metal. Förövrigt det bästa spelet som finns till xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Freedom Fighters, Painkiller, Max Payne 2, Perfect Dark, Hitman Silent Assassin, Midnight Club 2, Total Overdose Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Ok, ska uppdatera min lista med favorit musik i spel. Oblivion Halo /2 Knights of the Old Republic /II Mafia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Ok, ska uppdatera min lista med favorit musik i spel. Oblivion Halo /2 Knights of the Old Republic /II Mafia Håller med, på samtliga spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 (redigerad) Ok, ska uppdatera min lista med favorit musik i spel. Oblivion Halo /2 Knights of the Old Republic /II Mafia Håller med om oblivion! Ritktigt bra theme! kotor II eh också ganska bra. the others vet jag inte så mycket om =( Redigerad 12 oktober, 2006 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Håller med om oblivion! Ritktigt bra theme! kotor II eh också ganska bra. the others vet jag inte så mycket om =( Hehe, lyssnar på temat just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Hehe, lyssnar på temat just nu. Jag brukade också lyssna på den innan jag formaterade om datorn! Det vill säga när jag inte orkade lyssna på rammstein! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 kotor II eh också ganska bra. the others vet jag inte så mycket om =( Ganska bra? låten "Rebuilt jedi enclave" ifrån KotOR 2 är ett genuint mästervärk rätt igenom, helt fantastisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 (redigerad) Ganska bra? låten "Rebuilt jedi enclave" ifrån KotOR 2 är ett genuint mästervärk rätt igenom, helt fantastisk. ok då ska den hittas! edit: Gud välsigne limewire Redigerad 12 oktober, 2006 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 ok då ska den hittas! Det hoppas jag. Den finns även om du startar upp KotOR 2 på menyn, där du kan välja Load, newgame etc., i katerogin "Musics." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Det hoppas jag. Den finns även om du startar upp KotOR 2 på menyn, där du kan välja Load, newgame etc., i katerogin "Musics." Har ej kvar kotorII Jag skaffade det en gång men sen fick jag virus och blev tvungen att formatera :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Har ej kvar kotorII Jag skaffade det en gång men sen fick jag virus och blev tvungen att formatera :'( Det är om möjligen en ännu större synd... Nä, men låten finns nog att skaffa på andra ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Oblivion? Hur? I Morrowind är ju musiken mycket bättre, mysigare och mer eptisk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 (redigerad) Oblivion? Hur? I Morrowind är ju musiken mycket bättre, mysigare och mer eptisk! Har inte spelat Morrowind :'( edit* skriv fel Redigerad 12 oktober, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts