VickeX Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 FlatOut 2!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Popmusik: GTA Vice City Majestätisk musik: Warcraft II! (2) (Två) (Two) Vacker musik: Monkey Island 3: The Curse of Monkey Island MIDI: Megaman X For the win!! Fantastiskt jäkla underbart rockig musik! Rockmusiks-MIDI: Ett gammalt, gammalt hemmagjort spel (inte av mig) som heter South Park Ninja, den innehåller rätt bra gjord MIDI från Offspring, Marilyn Manson och andra rockband. Tror det fanns nån Metallica också, men jag minns inte. Dålig musik: I princip varenda låt i San Andreas. Vad i h-e tänkte musikproducenterna på?! "Somebody up there likes me", "White wedding", "Crazy" och "Mamas Don't Let Your Babies Grow Up To Be Cowboys" är de enda som duger. Faktiskt är K-Rose den bästa kanalen, och jag lyssnar på RHCP, Metallica, Entombed och Pantera!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 GTA spelen och Mafia har dom bästa soundtracken enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Vice City och det första Ghost Recon-spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Popmusik: GTA Vice City Majestätisk musik: Warcraft II! (2) (Två) (Two) Vacker musik: Monkey Island 3: The Curse of Monkey Island MIDI: Megaman X For the win!! Fantastiskt jäkla underbart rockig musik! Rockmusiks-MIDI: Ett gammalt, gammalt hemmagjort spel (inte av mig) som heter South Park Ninja, den innehåller rätt bra gjord MIDI från Offspring, Marilyn Manson och andra rockband. Tror det fanns nån Metallica också, men jag minns inte. Dålig musik: I princip varenda låt i San Andreas. Vad i h-e tänkte musikproducenterna på?! "Somebody up there likes me", "White wedding", "Crazy" och "Mamas Don't Let Your Babies Grow Up To Be Cowboys" är de enda som duger. Faktiskt är K-Rose den bästa kanalen, och jag lyssnar på RHCP, Metallica, Entombed och Pantera!! Hur kan du säga sådär om Rage Against The Machine? Ozzy Osbourne? Skamligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) Halo 1 & 2 och Menylåten i Guild Wars Factions Det är bra musik i hela spelet men den låten är riktigt bra, resten är bara vackert och inpassande. Redigerad 11 oktober, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Så jävla w0rd på henkibojj, 90% niggah wiggah shizzle dizzle-rap i spelet, så jävla sugande. K-Rose är ju så jävla skön bara, finns det något som passar bättre när man cruisar runt på landsbygden? Annars är spelmusiken i Diablo 2 mästerlig, har extractat musiken till MP3 så att jag kan lyssna på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Annars är spelmusiken i Diablo 2 mästerlig, har extractat musiken till MP3 så att jag kan lyssna på det Förbannat, har inte spelat det på 1.5 år. Har glömt bort all musik i D2. Måste spela det igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 FF serien och MGS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) Säger bara en sak............ SUPER MARIO Redigerad 11 oktober, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Tetris har ljuvast musik. Tetris Sountrack Lite omgjord, men det är ju Tetris Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Ah, finns många. Warcraft III Fahrenheit Final Fantasy X Grand Theft Auto: Vice City Men den stora mästaren, Metal Gear Solid-serien! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Vice city och SA har den bästa musiken enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 1.San Andreas har mycket bra och varierande musik(som alla redan visste). 2.Jag älskar spionmusiken NOLF, den är riktigt skön. Man kommer i riktig bra stämning när man hör den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Fahrenheit GTA VC GTA SA Final Fantasy MGS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Jag vill även passa på att göra lite reklam för det enda (?) SIDmetalbandet i världen. Machinae Supremacy Dom blandar "blipp-blopp" och tung metal med hjälp av SID-kortet som finns/fanns i gamla spelkonsoller b.la Commodore 64 vilket ger dem ett alldeles unikt "sound". + Det är även ett svenskt band. Check 'em out Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Jag vill även passa på att göra lite reklam för det enda (?) SIDmetalbandet i världen. Machinae Supremacy Dom blandar "blipp-blopp" och tung metal med hjälp av SID-kortet som finns/fanns i gamla spelkonsoller b.la Commodore 64 vilket ger dem ett alldeles unikt "sound". + Det är även ett svenskt band. Check 'em out Shit coolt med sånt o metal... Ska vi starta ett band?? Jag kan nämligen göra musik på Commodore 64 hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Halo... halo... och så Halo. Och även halo 2. Även halo har underbar musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Need For Speed: Most Wanted - Under snutjakterna. Känns verkligen som en film. Halo 1,2 - Det är bara bra, passar med omgivningen. GTA Vice City - Love it! Tony Hawk spelen - Bara, känns som om det passar! Amerikansk fjollpunk mixat med lite metal och lite annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 GTA VC bra 80-tals musik ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts