mR.unicoRn^ Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Hej, jag har nyligen köpt en ny dator...den har inte så bra grafikkort men den klarar fifa07... men musen laggar... kan det ha och göra med grafikkortet... det är inte musen... jag har testat med olika möss och olika musmattor... PS. Det laggade inte i början... Ska formatera om den...men jag undrar om nån vet nåt tips ...innan jag formaterar om den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 (redigerad) http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=33665 Tror han förstår fast det är normal storlek.... /A.A Redigerad 10 oktober, 2006 av A.A Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Jag är lika trött på de tillrättande som på de som rättar. Reported. lock pl0x Y_Y Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts