Reve Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Såg nån spela detta för ett tag sen och hittade det på nätet. Det är dom kända Madness filmerna från Hamsterpaj i Vice City stil.Madness Combat Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Såg nån spela detta för ett tag sen och hittade det på nätet. Det är dom kända Madness filmerna från Hamsterpaj i Vice City stil.Madness Combat Vice City Cool, jag lirade Madness Combat skitmycket förr. Fan vad roligt om det gick att köra multiplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) Hmm. Hur fan slänger man vapen? Går det inte är det ett fett minus Äh glöm det hittade det. Men varför i hela värden F? Redigerad 11 oktober, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Hmm. Hur fan slänger man vapen? Går det inte är det ett fett minus Äh glöm det hittade det. Men varför i hela värden F? Det står för "Fuck, gimme that gun!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Såg den här modden till Madness Combat för länge, länge sen. Väldigt dålig gjord om jag ska vara ärlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 (redigerad) Sämsta jag spelat. Musen pekaren hamnar ju för fan bakom spelrutan hela tiden. Redigerad 13 oktober, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Sämsta jag spelat. Musen pekaren hamnar ju för fan bakom spelrutan hela tiden. Man kan tanka hem Madness Combat, som ett program. Det är mycket softare när musen inte kan åka utanför. Fast då är det ju inte Vice City dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Man kan tanka hem Madness Combat, som ett program. Det är mycket softare när musen inte kan åka utanför. Fast då är det ju inte Vice City dock. Går att tanka den filen som krävs och lägga i Madness mappen sedan spela modden. Har själv moddat Madness för länge sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Coolt med att man kan välja vart man ska va å så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Går att tanka den filen som krävs och lägga i Madness mappen sedan spela modden. Har själv moddat Madness för länge sedan. Hur menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Coolt med att man kan välja vart man ska va å så! Mm det var därför ja postade den tyckte det fanns massa fina detaljer för GTA-fansen, inte för själva spelet. Jag tycker också det är ett snoppspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts