^MeTaNoLiC^ Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 .vote: 2 fickor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 (redigerad) 4 fickor. 2 bak, 2 fram. ... Edit: föck, tänkte int epå den ytterst lilla obetydliga fickan i ena framfickan på min jeans. Redigerad 10 oktober, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Yeye, here too. Trodde först det stod flickor, och att det var nåt kodord för hur många gånger man...hrmm...done it. Så när folk började svara två fram och två bak och Vivex glatt sa en där bak så blev jag lite fundersam Hahah, när de började säga "Och fyra på benen" då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 (redigerad) 6st; två fram, två bak, två på varje yttersida av vaden Edit; Hittade en till jobbig ficka nu, den som är till för typ tändare eller mynt eller vad det nu blir. 7 fickor dådå Redigerad 10 oktober, 2006 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 2 st. Mysbyxor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Fünf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Du ba! --- Jag har 4fickor inkl. en liten i högra fickan, räknar dock den inte till en ficka. Använder bara bak och framfickorna. Han ba! --- Jag har 2 fickor, Adidasbrallor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 6 fickor på jeansen jag har på mig just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Två stycken fram, Två stycken på röven Sammanlagt fyra stycken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 5 fickor. Två fram, två bak, sen en mindre ficka i den högra framfickan. Like he said Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 5 fickor. Två fram, två bak, sen en mindre ficka i den högra framfickan. Sammanträffande . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Vote: ONödigt många eller vad den hette Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Fünf fitt..errm fickor. Vote: 5 fickor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 5. Myntfickan är inte obetydlig, utan helt nödvändig för de som inte vill gå runt med en stor äklig plånbok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts