StellHell Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 5.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 5. As he said Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Slappa vid datorn = mysbrallor. Mysbrallor = 2 fickor. Vote = 2 fickor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Slappa vid datorn = mysbrallor. Mysbrallor = 2 fickor. Vote = 2 fickor. Absolut! Skulle fan röstat nu när jag satt hemma i mina mysisar jag med. >___< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 5 fickor. Två fram, två bak, sen en mindre ficka i den högra framfickan.O, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Typ elva. Eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Fämm. --- Corleone has made a total of 2536 posts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 (redigerad) 4 få lajf Redigerad 10 oktober, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Sex stycken fickor. Två bak, två fram och två på benen. Hade jag haft shortsen ahde det vari: två bak, två fram, sex på benen Men som sagt, just nu har jag bara sex fickor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Vote: 2 fickor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 5 fickor. Två fram, två bak, sen en mindre ficka i den högra framfickan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Har 2 fickor. (mjukisbrallor) Tyckte det stod: Hur många flickor har dina nuvarande byxor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Tyckte det stod: Hur många flickor har dina nuvarande byxor? Haha, Jag med faktiskt^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Vote: 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Och för att svara på frågan, 0 fickor. Har precis dushat så jag sitter här med en handuk och ska snart dra på mig ett par mjukisbyxor. Så jag röstar 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Slappa vid datorn = mysbrallor. Mysbrallor = 2 fickor. Vote = 2 fickor. Så sant som det är sagt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Slappa vid datorn = mysbrallor. Mysbrallor = 2 fickor. Vote = 2 fickor. Jaa det är ju helt UNDERBART! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 (redigerad) Slappa vid datorn = mysbrallor. Mysbrallor = 2 fickor. Vote = 2 fickor. Under vilket 1600-tal lever du; "pippa-lätt-byxor" heter det faktiskt. --- Corleone has made a total of 2538 posts. --- Mog1. Redigerad 10 oktober, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Same here, dawg! Yeye, here too. Trodde först det stod flickor, och att det var nåt kodord för hur många gånger man...hrmm...done it. Så när folk började svara två fram och två bak och Vivex glatt sa en där bak så blev jag lite fundersam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Under vilket 1600-tal lever du; "pippa-lätt-byxor" heter det faktiskt. Då är det sant, det de säger: Man lär sig något nytt varje dag! Trodde först det stod flickor, och att det var nåt kodord för hur många gånger man...hrmm...done it. Så när folk började svara två fram och två bak och Vivex glatt sa en där bak så blev jag lite fundersam HAHAHA!! Det var fan dagens! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts