KalleR Skrivet 11 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Fick ett pm av Stammper att han uppgraderat den. Hoppas han lägger upp här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Fick ett pm av Stammper att han uppgraderat den. Hoppas han lägger upp här. Har han redan gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Men fuck, den funkar inte med Firefox 2.0.0.3. Funkar perfa. Installerat rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Här är Stammper's länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Kan bli riktigt användbar. Tackar stammper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Skulle vilja ha den här http://ww2.beffo.se/upload/pic~/A4l87TY9jPPB.zip GTAMenyn klistrad! Det är faktiskt en riktigt bra ide. Kan inte ni mods klistra, antingen hela den här tråden (och KalleR editerar sin första post med den nya fungerande länlen) eller skpa en ny med nya länken och klistra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 (redigerad) Drar upp den här. Är det någon som vet var stammpers länk är? Eller på nått annat sätt kan länka till menyn? Jag har den redan installerad men vill inte förlora den. Skall strax formatera datorn. Edit: Wow, nästan exakt ett år. Förresten, jag har den som sagt. Om jag vill ladda upp den så att andra kan ta del av den, hur gör jag? Redigerad 25 maj, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Stammpers länk finns ju i Mafia_Kings inlägg. Jag omformaterade datorn och gick in här och tryckte på länken och installerade och allt fungerade perffa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Stammpers länk finns ju i Mafia_Kings inlägg. Jag omformaterade datorn och gick in här och tryckte på länken och installerade och allt fungerade perffa! The page cannot be found Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 The page cannot be found Det är väl bara för att beffo strular? :hmm: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Det är väl bara för att beffo strular? :hmm: Neop... Gammal länk från när beffo körde ett annat system.. funkar inte längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Neop... Gammal länk från när beffo körde ett annat system.. funkar inte längre Men apport då. Spring och hämta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Neop... Gammal länk från när beffo körde ett annat system.. funkar inte längre Den länken fungerade för mig för bara runt två veckor sedan då jag omformaterade. Då var nya beffo redan lanserat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Men vi som har den installerad, kan inte vi på nått sätt kopiera och ladda upp den igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 Gaaah! Uppdaterade FF till senaste verisonen nyss och min meny försvann!!! Är det någon som fortfarande har den? Och kanske skulle kunna uppdatera den? Eller som bara har den? Får gärna skicka den till mig då så kan jag ev. fixa så den funkar med nya FF. Hade blivit SJUKT glad om nån sitter på den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 Gaaah! Uppdaterade FF till senaste verisonen nyss och min meny försvann!!! Är det någon som fortfarande har den? Och kanske skulle kunna uppdatera den? Eller som bara har den? Får gärna skicka den till mig då så kan jag ev. fixa så den funkar med nya FF. Hade blivit SJUKT glad om nån sitter på den! https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/addon/6543 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/addon/6543 Det funkar inte. När det är installerat står det att gtasajten menyn inte är kompatibel med 3.0.1 =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 Det funkar inte. När det är installerat står det att gtasajten menyn inte är kompatibel med 3.0.1 =( Ja men det är just det du kan strunta i med det tillägget. Du ska kunna välja att installera addonet i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 (redigerad) Älskar dig R2D2. Tusen tusen tack!!!!!! Redigerad 3 september, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2009 bump. Är det någon som har kvar den ursprungliga filen till FF 2? Jag har omformaterat datorn och fittbeffo har lagt ner. Skulle vara väldigt tacksam om någon kunde fixa. Klarar mig verkligen inte utan menyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts