Gof Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Bara jag som är så dum att jag inte förstår hur jag ska installera den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 (redigerad) Bara jag som är så dum att jag inte förstår hur jag ska installera den? Du ska spara den till Skrivbordet och sedan "drag n' drop" dra den till din "tillägs"-ruta som du hittar under menyn Verktyg. Nu blev det rätt fil KalleR, tack än en gång Redigerad 10 oktober, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 (redigerad) Bara jag som är så dum att jag inte förstår hur jag ska installera den? De är väl bara att klicka på filen och öpnna med FF så fixara de sig. Så gjorde iaf jag. Nu ska vi se om updaten funkar Edit: Jajamensan, som en schmeck! Tack igen kalleR Redigerad 10 oktober, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Förstår inte direkt funktionen med den...men aja, installerat den och verkar vara lite småkul faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Trevlig liten grunkamojs, synd att jag inte använder Phoenix bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Nu är det väl dock så att dom två inte är popup-fönster utan lager (<div>) som visas med Javascript? Stoppar man sånt stoppar man massor av saker som inte ska stoppas. De används ju fortfarande, man får väl trycka tillåt för undantag. Går man in på t e x Ebaumsworld finns det popups som slipper förbi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Hur avinstalerar men den gammla då? Lägg till ta bort program eller radera den från menyn bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Verktyg -> tillägg Marker gtasajten menu, tryck på avinstalera. Starta om firefox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Ah! Du är bara skönast. Fett tack KalleR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Går det inte att uppgradera den här Gtasajten menyn? (vilket inderekt betyder att jag antingen är för lat eller för okunning att göra det själv ) Först och främst går den inte ihop med nya versionen av FF. Den var plötsligt borta idag och jag fick avinstallera FF och installera den gamla 1.5 för att den skulle funka. Sedan så borde det nya datorforumet läggas till. Har sjukt stor användning av den här meyn så jag tackar KalleR igen för den. Uppgraderad eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 (vilket inderekt betyder att jag antingen är för lat eller för okunning att göra det själv ) Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Samma här. Eh det tar inte lång tid! Tror du att du kan ha det fixat tills imorgon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Eh det tar inte lång tid! Tror du att du kan ha det fixat tills imorgon? För lat och okunnig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Helskönt ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Helskönt ju Man kan ju inte använda den om man inte har 1.5!? Nåja, någon kan ju väl...? Gtasajtens help center nästa-----> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Man kan ju inte använda den om man inte har 1.5!? Nåja, någon kan ju väl...? Gtasajtens help center nästa-----> Då vill jag rekommendera denna. Jag har inte provat själv men det verkar som att man kan använda tillägg oavsett version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Eh.. ja, så entusiastisk är jag då inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 (redigerad) Nu funkar den (skall göra i alla fall. Vet inte 100% då jag är på jobbet) tack vare Stammper! För att komma till tråden där länken till Menyn finns, klicka : inte här! utan Klicka här! Redigerad 11 april, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Coolt =) Har inte FF då denna dator (sitter i skolan), men ska fixa hemma sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Men fuck, den funkar inte med Firefox 2.0.0.3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts