VickeX Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Den här topicen borde pinnas. Och sen borde du lägga till "Hjälp/Hemtopic" eller någonting sådant i menyn. Och en link till den här topicen. Så man lätt kan hitta till den om man har problem eller någonting sådant... Underbart är det iaf. Tack. Men lite irriterande att den är sist av alla. Någonting som går att ändra? Så att den är efter Visa t.ex? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Najjs!! Fast man kan göra så med IE också. Gå till C:\Documents and Settings\[användare]\favoriter och gör en GTA-mapp där du lägger internetgenvägar. Skitenkelt. Ska lära mig hur man gör en enda internetgenväg som leder till att valbart antal favoritsidor öppnas på en gång, genom att bara ta och klicka på den genvägssidan i favoriter (eller skriva in t.ex GTA i adressfältet, om filen heter så.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 (redigerad) Najjs!! Fast man kan göra så med IE också. Gå till C:\Documents and Settings\[användare]\favoriter och gör en GTA-mapp där du lägger internetgenvägar. Skitenkelt. Hamnar inte menyn i "Favoriter" då? Det är ju just det den inte skall vara. Utan finnas på menyn. Eller har jag missuppfattat dig? Redigerad 10 oktober, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Har kanske kommit på ett sätt att få med sök och nya inlägg, ska testa senare. Vice.: japp då blir det under genvägar. Vilket inte detta tillägget till firefox blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Hamnar inte menyn i "Favoriter" då? Det är ju just det den inte skall vara. Utan finnas på menyn. Eller har jag missuppfattat dig? Ah! Jaha, var det så. Ja, det kan inte IE utan addons. Men en till grej är att ha en simpel html-sida i mina dokument eller varsomhelst, som man bundit ett kortkommando till, t ex Ctrl+Alt+G. Sen kommer man till sin hemsida med alla genvägar, antingen man gjort på mitt sätt (fem popups med ens favoritsidor) eller en enkel hemsida med fem länkar på. Grejt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Wiee! Man tackar KalleR Smart idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Måste bara tacka KalleR igen! Fatta hur mycket tid man sparar. I stället för att starta IE sedan klicka på adressfältet, sedan klicka på gtasajten sedan när man komit dit så drar man ner en bit och klickar på Allmänt, så klickar man helt enkelt på "Gtasajten", drar ner till "Off-topic" och väljer "Allmänt"! Guld! Du skulle dock ha skrivit in dina insialer lite smått så att du får lite cred för vad du gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Så liten, så söt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Du skulle dock ha skrivit in dina insialer lite smått så att du får lite cred för vad du gjort.Man bannar ju dom som försöker sno creds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 (redigerad) Skulle vara gött med nåt liknande till Opera! Redigerad 10 oktober, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Måste bara tacka KalleR igen! Fatta hur mycket tid man sparar. I stället för att starta IE sedan klicka på adressfältet, sedan klicka på gtasajten sedan när man komit dit så drar man ner en bit och klickar på Allmänt, så klickar man helt enkelt på "Gtasajten", drar ner till "Off-topic" och väljer "Allmänt"! Guld! Du skulle dock ha skrivit in dina insialer lite smått så att du får lite cred för vad du gjort. Hehe jag har lånat en annans sån här meny och gjort om bara hans namn står med i "om gtasajen menu" i tillägs-rutan. så vill inte ta mer cred för detta än vad jag gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Uppdaterad! http://img137.imageshack.us/img137/2770/meny2rr8.gif Ifall ni saknar någon länk är det bara säga till. Ny länk kommer i första inlägget. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=779818 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Stämmer inte. På popuptest klarar inte Firefox varken Drop-down Popup eller Sticky Popup. Nu är det väl dock så att dom två inte är popup-fönster utan lager (<div>) som visas med Javascript? Stoppar man sånt stoppar man massor av saker som inte ska stoppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Jag gillar den ...bra jobbat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Tack så mycket KalleR. Men jag får inte din uppdatering, jag laddar hem från andra länken fast det blir inte med det nya, utan det blir den gamla ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Avinstalera den gamla först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Avinstalera den gamla först. Jag har det, har testat om och om igen flera gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Nu ska det funka jag som klantat mig lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Nu ska det funka jag som klantat mig lite. Av någon anledning får jag fortfarande den gamla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts