KalleR Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 (redigerad) Update! Bump! Uppdaterad version för det nya forumet! Kom ihåg att avinstallera den förra versionen ifall ni har den (Verktyg -> Tillägg -> Markera GTAsaten Meny och välj avinstallera) OBS! Tanka filen genom att högerklicka på länken och välja spara som, drag-n-droppa den sedan in i firefox! http://upl.gizgiz.nu/files/GtasajtenMenu_0.5.xpi http://upl.gizgiz.nu/files/meny.jpg Önskas några ändringar så skriv på Redigerad 2 september, 2010 av Hultenius Ny uppdatering Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 (redigerad) Åh fyfan va najs, tanka! Edit, länk inte funka! :'( Edit 2: Min dator som var cp! Redigerad 10 oktober, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Vad nilsigt! Verkligen bra att ha, snyggt jobbat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 KalleR du är en pärla! Jag har inte firefox men skall nog fixa det bara för att ha den menyn. Riktigt cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 KalleR du är en pärla! Jag har inte firefox men skall nog fixa det bara för att ha den menyn. Riktigt cool. Försöker få det att funka på skolans dator..Tror detta kan bli nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Var ska man lägga filen? Riktigt bra grej! Ett måste för en äkta GTAsajten-nörd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 (redigerad) Var ska man lägga filen? Riktigt bra grej! Ett måste för en äkta GTAsajten-nörd! Du ska spara den till Skrivbordet och sedan "drag n' drop" dra den till din "tillägs"-ruta som du hittar under menyn Verktyg. Redigerad 10 oktober, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Du ska spara den till Skrivbordet och sedan "drag n' drop" dra den till din "tillägs"-ruta som du hittar under menyn Verktyg. Man kan även lägga den i extensions- mappen i Mozilla Firefox. Snyggt jobbat, KalleR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 (redigerad) Man kan även lägga den i extensions- mappen i Mozilla Firefox. Snyggt jobbat, KalleR! Ja, varför göra det mer kompicerat än vad man behöver? Men det kanske går, vad vet jag Redigerad 10 oktober, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Går även att ta "öppna med" å sen Firefox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 2 Frågor: 1) De andra forumen, "Gtasajten-allmänt" och "Gtasajten-forumet" är det något som finns eller det kommer att läggas till. 2) Skulle någon som har firefox (om det är okej att ta det lite snabbt här, annars får jag ta det i "datorhjälp-stråden") kunna berätta skillnaden mellan IE och FF och vad som inte kommer att fungera om man byter till FF (har hört att det finns saker som kommer att krångla) och fördelarna med FF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 2 Frågor: 1) De andra forumen, "Gtasajten-allmänt" och "Gtasajten-forumet" är det något som finns eller det kommer att läggas till. 2) Skulle någon som har firefox (om det är okej att ta det lite snabbt här, annars får jag ta det i "datorhjälp-stråden") kunna berätta skillnaden mellan IE och FF och vad som inte kommer att fungera om man byter till FF (har hört att det finns saker som kommer att krångla) och fördelarna med FF. Men Vice. Dem finns med, tittar man på bilden så ser man det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 2 Frågor: 1) De andra forumen, "Gtasajten-allmänt" och "Gtasajten-forumet" är det något som finns eller det kommer att läggas till. 2) Skulle någon som har firefox (om det är okej att ta det lite snabbt här, annars får jag ta det i "datorhjälp-stråden") kunna berätta skillnaden mellan IE och FF och vad som inte kommer att fungera om man byter till FF (har hört att det finns saker som kommer att krångla) och fördelarna med FF. IE är långsammare. IE texten på hemsidorna har sån ful skugga. IE har en dålig popupblockare. FF är snabb. FF kan byta skin utan att den går långsamma. FF har popupblockare som blockar allt. FF är också effektiv för dig som gillar att surfa på flera sidor samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 *Bara positiva grejer* Ingenting som kommer att krångla eller sluta fungera? Virusskydd, brännare, eller liknande? Allt kommer fungera som vanligt bara att man använder FF? Är säker på att jag hört att man inte kommer kunna använda vissa grejer. Att surfa på flera sidor samtidigt är ett fett + efterspm jag gör det ofta. SlewME: Ah! Tack. Jag måste lära mig titta bättre. Jag är trött idag skyller jag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Ingenting som kommer att krångla eller sluta fungera? Virusskydd, brännare, eller liknande? Allt kommer fungera som vanligt bara att man använder FF? Är säker på att jag hört att man inte kommer kunna använda vissa grejer. Att surfa på flera sidor samtidigt är ett fett + efterspm jag gör det ofta. SlewME: Ah! Tack. Jag måste lära mig titta bättre. Jag är trött idag skyller jag på. Inte bara positivare grejer. FF är segare att starta, starttid. FF är faktiskt inte snabbare än IE. Positiva: Det går att anpassa Teman Flikar RSS-flöden GTAsajten-meny osv. Nej, detta påverkar varken brännare, dvd eller din micro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Va göllit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Jag gillar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Har den på skolans dator nu, bra jobbat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 FF har popupblockare som blockar allt. Stämmer inte. På popuptest klarar inte Firefox varken Drop-down Popup eller Sticky Popup. Hursomhelst har Firefox sköna funktioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts