Jump to content

Kommer gäng bli aktuellt igen?

Recommended Posts

Jag är i nuläget i Las Venturas. Respekten ökade så det stod att jag kunde rekrytera 8 gängmedlemmar. Gängområden är borta på kartan och inga gröna groovisar finns längre. Bara massa äckliga ballas som pepprar på en i Los Santos.

"Nöjer" mig med ja/nej svar, vill helst inte veta för mycket, fast är jäkligt nyfiken.

1. Kan man rekrytera någon där jag är i nuläget?

2. Kommer gäng bli aktuella igen, så att man kommer kunna göra det senare?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så var det i början men vet inte vad som hände riktigt, plötsigt var ju alla grönisar borta och färgerna på kartan var borta med. Misstänker att det hade med storyn och göra men trodde först nån råkat stänga av funktionen att visa gängens område. Kan man ta över områden fortfarande ändå? Tycker jag pepprat massa ballas utan att det händer nått speciellt?

I slutet av spelet kommer du att komma tillbaka till LS. Då kommer alla områden tillbaka. För, nuvarande har GS inga områden. Ballas regerar. Men du kommer att ta tillbaka det sen... :unsure:

Som jag misstänkte då, men blev för nyfiken för att vänta och se. Tack för svaren!

Ha det gott!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är i nuläget i Las Venturas. Respekten ökade så det stod att jag kunde rekrytera 8 gängmedlemmar. Gängområden är borta på kartan och inga gröna groovisar finns längre. Bara massa äckliga ballas som pepprar på en i Los Santos.

"Nöjer" mig med ja/nej svar, vill helst inte veta för mycket, fast är jäkligt nyfiken.

1. Kan man rekrytera någon där jag är i nuläget?

2. Kommer gäng bli aktuella igen, så att man kommer kunna göra det senare?

Jag skulle ha svarat:

1. Nej.

2. Ja, senare.

Oavsett hur många du pepprar kommer du inte starta gängkrig så länge det inte finns en enda (grön) gängfärg på kartan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor