Ceone Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 (redigerad) Detta är inte samma fråga som när det gällde irak, har de kärnvapen eller inte? Nu går N.korea ut i TV och säger att de har kärnvape, de har tom. provsrpängt med dom. Vad ska hända!? Redigerad 10 oktober, 2006 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Vi skickar massor av chinchillor med schlobbers till dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 USA har kärnvapen! BOMBA USA!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Bomba usa och ryssland och alla andra med kärnvapen också. Varför skulle inte Nordkorea få ha om andra får ha? edit* Palla vara copy på the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Bomba usa och ryssland och alla andra med kärnvapen också. Varför skulle inte Nordkorea få ha om andra får ha? edit* Palla vara copy på the copy För dem flesta anser väll att Nordkorea inte är att lita på..antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 (redigerad) USA bryr sig nog inte direkt om världens säkerhet, de vill bara vara ensamma om att ha kärnvapen. Fan vad du är dum i huvudet Ceone Xemtoth: Och det är Bush? Redigerad 9 oktober, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 För dem flesta anser väll att Nordkorea inte är att lita på..antar jag Jag litar inte på en amerikan för fem öre, vem vet vad en sådan har i bakfickan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 USA bryr sig nog inte direkt om världens säkerhet, de vill bara vara ensamma om att ha kärnvapen. Fan vad du är dum i huvudet Ceone Xemtoth: Och det är Bush? Alltså nu blir det lite konstigt här, jag vet inget om det här, men jag skrev bara en möjlig anledning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Alltså nu blir det lite konstigt här, jag vet inget om det här, men jag skrev bara en möjlig anledning Jo jag fattade nästan det, menade inte att "vara emot dig" på något sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Jag tror knappast att "bomba dom" är rätt lösning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Problemet är inte att Nordkorea har kärnvapen utan vad säkerhetsrådets (USAs) reaktion blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Bomba usa och ryssland och alla andra med kärnvapen också. Varför skulle inte Nordkorea få ha om andra får ha? edit* Palla vara copy på the-copy Det är väl inte så konstigt att det har blivit en acceptabeltstämpel över USA med tanke på att de är en supermakt. Sen har ju inte USA startat krig på länge (man kan inte säg att USA startade Irak-kriget). Nej jag litar som sagt var mycket mindre på Nordkorea än USA med tanke på att kommunism fortfarande härjar i det förbannade landet. Deras president är ju sjuk i huvet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Det är väl inte så konstigt att det har blivit en acceptabeltstämpel över USA med tanke på att de är en supermakt. Sen har ju inte USA startat krig på länge (man kan inte säg att USA startade Irak-kriget). Nej jag litar som sagt var mycket mindre på Nordkorea än USA med tanke på att kommunism fortfarande härjar i det förbannade landet. Deras president är ju sjuk i huvet. Nähä, vem startade Irakkriget då? Fanns och finns inga bevisade kopplingar mellan Saddam och Al Queda. Massförstörelsevapen fanns det inte heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Det är väl inte så konstigt att det har blivit en acceptabeltstämpel över USA med tanke på att de är en supermakt. Sen har ju inte USA startat krig på länge (man kan inte säg att USA startade Irak-kriget). Nej jag litar som sagt var mycket mindre på Nordkorea än USA med tanke på att kommunism fortfarande härjar i det förbannade landet. Deras president är ju sjuk i huvet. I agree, your Honor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Det är väl inte så konstigt att det har blivit en acceptabeltstämpel över USA med tanke på att de är en supermakt. Sen har ju inte USA startat krig på länge (man kan inte säg att USA startade Irak-kriget). Nej jag litar som sagt var mycket mindre på Nordkorea än USA med tanke på att kommunism fortfarande härjar i det förbannade landet. Deras president är ju sjuk i huvet. Haha.. HAHAHA... *fniss* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Nähä, vem startade Irakkriget då? Fanns och finns inga bevisade kopplingar mellan Saddam och Al Queda. Massförstörelsevapen fanns det inte heller. Kofi Annan. Tro det eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Kofi Annan. Tro det eller ej. FN förbjöd ju USA att gå in i Irak. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Kofi Annan. Tro det eller ej. Förklara, tack. FN gav inte USA stöd i angreppet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Det är ju så att USA och Ryssland har kärnvapen. Det vet alla men dessa kärnvapen skyddas väldigt noga. Riktigt höga säkerhet. Ifall någon Schmuck gör kärnvapen i Nordkoreo och den nu blir stulen. Är "BOMBA USA" lösningen då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Jag tror inte the-copy och KalleR var seriösa med att "bomba USA", det var nog mest ett exempel på dubbelmoralen i det hela. Lösningen är inte krig - jag tror Afghanistan och Irak är tillräckligt bra exempel för det. "Hot" skulle kunna vara ett alternativ, möjligtvis inte militära, men t.ex. bojkott skulle kunna få för allvarliga följder för att Nordkorea skulle strunta i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts