VickeX Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 BOKSTAV http://www.peer99.com/peer99w/swe/shoppen/...asp?user=kNugen Min onlineshop Mer tryck kommer snart! KÖP NU FÖRFAN! Man vill ju ha texten i fullstorlek fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 http://www.peer99.com/peer99w/swe/shoppen/...asp?user=kNugen Min onlineshop Mer tryck kommer snart! KÖP NU FÖRFAN! Hähäh, så det var du. Vote for Pedro fungerar inte så bra på Peer99. Välkommen ombord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Hähäh, så det var du. Vote for Pedro fungerar inte så bra på Peer99. Välkommen ombord. Vad gjorde jag ? Jo tack, jag har tjänat 205 kr på 2 veckor ! Men det var faktsikt något konstigt med Vote For Pedro-trycket, den syntes inte, men när jag skickade mail och sa det så var den uppe dagen efter, och det stod att den sålts i 5 ex (fick inte pengar dock, men jag antar att jag "tog över den" från någon annan, var den den du? ) Aja, tips på tryck godtas gärna, gärna något som har med piracy att göra, dom säljer nämligen bra =)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Svamp-Svensson Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Jag skulle vilja ha en tröja som det står FLÄSK på, det skulle va jävligt snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Vad gjorde jag ? Jo tack, jag har tjänat 205 kr på 2 veckor ! Men det var faktsikt något konstigt med Vote For Pedro-trycket, den syntes inte, men när jag skickade mail och sa det så var den uppe dagen efter, och det stod att den sålts i 5 ex (fick inte pengar dock, men jag antar att jag "tog över den" från någon annan, var den den du? ) Aja, tips på tryck godtas gärna, gärna något som har med piracy att göra, dom säljer nämligen bra =)! Nope, det var inte jag. Själv har jag försökt ladda upp tryck två- tre gånger utan att de verkar vilja acceptera dem, jävligt sopigt. Psst, 1337- tryck säljer också väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Skaffa lusekofter så köper jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 (redigerad) Hmm... Den här: http://img261.imageshack.us/img261/7302/piracypwnsbuttonschangekj0.png Eller den här: http://img299.imageshack.us/img299/9283/piracypwnsfingerprintchangerowam9.png ? Tacka mig Redigerad 4 november, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Jatack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Jatack. Where The Buffalo Roam. Sån jävel skulle jag också kunna tänka mig. Gonzo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Ni får lägga upp fonten om vi ska kunna göra trycken. Bilderna måste vara mycket större om man ska kunna få ett skarpt tryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Ni får lägga upp fonten om vi ska kunna göra trycken. Bilderna måste vara mycket större om man ska kunna få ett skarpt tryck. Bleh.. http://www.1001fonts.com/font_details.html?font_id=438 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Bleh..Piracy_PWNS_fonts.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 I'm Rick James bitch! Eller kanske www.RateMyCameltoe.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Gissa vem som har massa nya tryck i sin webshop? (Pst... jo JAG) http://www.peer99.com/peer99w/swe/shoppen/...asp?user=kNugen (jag gjorde faktiskt 1337-trycken innan du tipsade mig Siana =D, so [ironi] I owe you nothing [/ironi] ) COME AN, be shopaholics ! Jag måste fan samla till sportlovet ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Okej, hur i helvete är det där möjligt? Jag har inte fått igenom ett enda tryck på säkert ett halvår. Jag trodde det var för att de hade så många beställningar, men du pumpar ju igenom tryck som aldrig förr. Blir riktigt förbannad, inte får jag heller några mail om att mina tryck inte skulle bli tillåtna. Jag får väl maila dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 (redigerad) Okej, hur i helvete är det där möjligt? Jag har inte fått igenom ett enda tryck på säkert ett halvår. Jag trodde det var för att de hade så många beställningar, men du pumpar ju igenom tryck som aldrig förr. Blir riktigt förbannad, inte får jag heller några mail om att mina tryck inte skulle bli tillåtna. Jag får väl maila dem. Jag är lite sur att många nya tryck (inklusive mina) kom idag, för när mitt "Jag är en av Sveriges kriminella"-tryck var på förstasidan, gick den åt som fan! Hoppas den fortfarande kommer göra det Maila dom du, jag gjorde faktiskt det ! ONTOPIC: Om ni har några roliga tryck-tips, skicka PM till mig! (inte till Siana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111) EDIT: Mina 4 första tryck kom samma kväll jag laddade upp dom ! Redigerad 9 november, 2006 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts