Jump to content

Vad vill du ha för tryck på din tröja?

quinn
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 115
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hähäh, så det var du. Vote for Pedro fungerar inte så bra på Peer99. Välkommen ombord. :D

Vad gjorde jag :unsure:?

Jo tack, jag har tjänat 205 kr på 2 veckor :ermm:!

Men det var faktsikt något konstigt med Vote For Pedro-trycket, den syntes inte, men när jag skickade mail och sa det så var den uppe dagen efter, och det stod att den sålts i 5 ex :( (fick inte pengar dock, men jag antar att jag "tog över den" från någon annan, var den den du? :))

Aja, tips på tryck godtas gärna, gärna något som har med piracy att göra, dom säljer nämligen bra =)!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad gjorde jag :rolleyes:?

Jo tack, jag har tjänat 205 kr på 2 veckor :D!

Men det var faktsikt något konstigt med Vote For Pedro-trycket, den syntes inte, men när jag skickade mail och sa det så var den uppe dagen efter, och det stod att den sålts i 5 ex ^_^ (fick inte pengar dock, men jag antar att jag "tog över den" från någon annan, var den den du? :lol:)

Aja, tips på tryck godtas gärna, gärna något som har med piracy att göra, dom säljer nämligen bra =)!

Nope, det var inte jag. Själv har jag försökt ladda upp tryck två- tre gånger utan att de verkar vilja acceptera dem, jävligt sopigt.

Psst, 1337- tryck säljer också väldigt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, hur i helvete är det där möjligt? Jag har inte fått igenom ett enda tryck på säkert ett halvår. Jag trodde det var för att de hade så många beställningar, men du pumpar ju igenom tryck som aldrig förr. Blir riktigt förbannad, inte får jag heller några mail om att mina tryck inte skulle bli tillåtna. Jag får väl maila dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, hur i helvete är det där möjligt? Jag har inte fått igenom ett enda tryck på säkert ett halvår. Jag trodde det var för att de hade så många beställningar, men du pumpar ju igenom tryck som aldrig förr. Blir riktigt förbannad, inte får jag heller några mail om att mina tryck inte skulle bli tillåtna. Jag får väl maila dem.

:lol:

Jag är lite sur att många nya tryck (inklusive mina) kom idag, för när mitt "Jag är en av Sveriges kriminella"-tryck var på förstasidan, gick den åt som fan! :lol: Hoppas den fortfarande kommer göra det :)

Maila dom du, jag gjorde faktiskt det :o !

ONTOPIC: Om ni har några roliga tryck-tips, skicka PM till mig! (inte till Siana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111)

EDIT: Mina 4 första tryck kom samma kväll jag laddade upp dom ^_^!

Redigerad av luddee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor