Siana Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 "Vad betyder runka??" "Ska du ha en snuting?" Det ska ju vara "jag e inte liten vill du ha en snuting." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Kommer du sälja barntröjor oxå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Det ska ju vara "jag e inte liten vill du ha en snuting." Så jävla klockrent. Älskade MEJMEJMEJ_GTA innan han blev MetoC7. Han var väll kaninen_karlsson_Långben ett tag också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 "Stop my breathing and slit my throat!" ''Me and my friends look like clowns...I must be EMO!'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 E=MC2 Einstein hade två motorcyklar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Fixar du en V-ringad helvit t-shirt i tunn bomull och med bra kvalitet samt med Red Hot Chili Peppers loggan på, lovar jag att jag köper den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quinn Skrivet 19 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Här har jag lyckats/hunnit göra några. Men skicka gärna in bilder/texter som ni vill ha tryckta. Men om det önskas tryckt på en svart tröja måste bakrunden vara frilagd!! http://fhosho.shop.3w.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Skulle vilja ha en mythbuster tröja. den ska alltså vara svart med vitt tryck. har en bil men vad menar du med att bakgrunden sak vara frilagd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Skulle vilja ha en mythbuster tröja. den ska alltså vara svart med vitt tryck. har en bil men vad menar du med att bakgrunden sak vara frilagd? Transparent. Wildboyz-tshirten blev rätt ball, måste jag säga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Vilket format samt storlek bör det vara på bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Nu när vi ändå är igång med det här med tröjtryck, finns det någonstans där man kan fixa egnatröjjor och beställa billigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Fixar du en V-ringad helvit t-shirt i tunn bomull och med bra kvalitet samt med Red Hot Chili Peppers loggan på, lovar jag att jag köper den. V-ringat är ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 V-ringat är ute. Tack och lov! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Det skulle va fint med Gtasajten 4real Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Det skulle va fint med Gtasajten 4real ...som ingen skulle köpa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Vill ha en som det står Antipiratbyrån Representant på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 V-ringat är ute. Men det är snyggt. Alltså ingen v-ringad ner till naveln, en liten v-ring istället för en vanlig, kallas de u-ringade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Vill ha en som det står Antipiratbyrån Representant på För att stödja särskrivningar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Band tröjjor är alltid något. Skulle vilja ha en "Drop dead, gorgeous" tröjja eller en "Silverstein". Finns andra band också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts