VickeX Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Vem är Pedro? Vinnie hade den tröjan på avataren ju. Berätta! Se filmen Napoleon Dynamite så förstår du allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Skulle vara najs med en svart t-shirt med typ bart som Gör nått buusigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Skulle vara najs med en svart t-shirt med typ bart som Gör nått buusigt Nej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Skulle vara najs med en svart t-shirt med typ bart som Gör nått buusigt Typiskt "fake" tryck. Likt alla South Park t-shirts som dök upp på en marknad nära mig för några år sedan, eller alla fakekläder med Spit Fire märket på, eller Wolrd Industries, känns B. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Falska G-Unit, Nike, Adidas etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Vem är Pedro? Vinnie hade den tröjan på avataren ju. Berätta! Se Napoleon Dynamite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Typ NEO (på frammsidan) w00t (på baksidan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Nej.. inte... :'( Okay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Falska G-Unit, Nike, Adidas etc Haha, det på minner mig om en tröja en kompis till mig köpte som det stog Adidas på, sen under stog det "The Three Strips"(det ska vara Stripes) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 (redigerad) Haha, det på minner mig om en tröja en kompis till mig köpte som det stog Adidas på, sen under stog det "The Three Strips"(det ska vara Stripes) Hehe, nu måste jag bara berätta om Dior-brillorna min tjejkompis hade köpt i Turkiet. På insidan var de märkta med "Made in Pairs". ..och om någon nu är segtänkt, så skulle det alltså stå "Made in Paris" Redigerad 12 oktober, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 "Jag röstade på hitler" tröja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Stor text på ryggen, bRITTLEIF raped my monkey! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 "Jag röstade på hitler" tröja "Jag gjorde som MetoC7"(-)tröja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Bönder gör det på fältet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Bönder gör det på fältet. Nej... Det tror jag inte ni gör. Du skojar va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Nej... Det tror jag inte ni gör. Du skojar va? En " " på framsidan, och på baksidan "Vice. gjorde min dag". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 (redigerad) En " " på framsidan, och på baksidan "Vice. gjorde min dag". Tack! Vi gör alla allt vi kan för att dra vårt strå till stcken och förbättre stämmningen på forumet. Den var bara så inbjudande, kunde inte låta bli... Redigerad 12 oktober, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Guns don't kill people... ... I do Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Var vänlig ignorera bölden på min rygg Wtf? Lättlurade Jävel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 "Vad betyder runka??" "Ska du ha en snuting?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts