quinn Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Tja, Ja som topicen lyder, vilket slags tryck skulle du vilja ha på en t-shirt/tröja m.m ?? Jag frågar eftersom jag behöver veta vad folk köper, eftersom jag håller på att öppna en webbshop med tshirtar, tröjor, kepsar & m.m Så skriv vad ni skulle vilkja ha för tryck, eller ladda upp en bild! Sen kommer det att finnas att även köpas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Eh.. Man borde få göra egna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Svenska bra band! T.ex. The Sounds, Mando Diao, Sugarplum fairy, Sahara Hotnights. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 "Pirates arrr cool!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 GTA made me do it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Vill inte ha något tyck alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Fixar du en t-shirt med najs passform och ett snyggt Wildboyz-tryck, så lovar jag att jag köper den. Om du inte vet vad/vilka wildboyz är: http://img102.imageshack.us/img102/1365/steveoaaasafashci0.jpghttp://img102.imageshack.us/img102/412/wildasddf8.jpghttp://img126.imageshack.us/img126/6856/pontiussteveo2ac8.jpg typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 "fuck off and die" Någon speciell typ av tröjor du tänkt dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Dont say that im not modern, i bought this T-Shirt OnLin3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Vilka ska trycka shoppen? Peer99? Jag kan passa på och länka till min lilla shop där. Clickie-click. Jag gjorde de trycken för något år sen, det är därför de är så fula. Jag har laddat upp mycket bättre tryck, men den sidan är grymt seg och mina tryck kommer väl aldrig upp. Allt som allt har jag faktiskt tjänat 584:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 2fast4you Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 "Stop my breathing and slit my throat!" "Tyck synd om mig!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Rouges does it from Behind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 "Vote for Pedro" Den köper jag om det är bra passform och inte värsta tältet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 "Vem fan vill ha ett tryck på sin tröjja??" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Välj ett gratis tryck på tröjan!. det är alltså vad det ska stå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 "Vote for Pedro" Den köper jag om det är bra passform och inte värsta tältet. Här? Funderar på att köpa en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Arsenal tryckt med Henry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Här? Funderar på att köpa en. Jag vill ha en! Fast det skulle vara snyggare med röda kanter på T-Shirten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 (redigerad) Svarta tröjjor med band-namn på o deras logga, t ex Cradle of Filth, Deathstars, Dismember osv. Jag trivs iaf bäst med svarta tröjjor med följande tryck: edit här va, bilden ville inte funka, var ett pentagram iaf Stor bild och lite konstigt böjd men men och andra liknande tröjjor med pentagram på eller liknande, döskallar kan oxo vara vackert Redigerad 9 oktober, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts