Frenzy Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Att du inte visste namnet på Roast Beef på svenska. Klart jag gör, villa skoja till det lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Ost. Iaf om de är nån go ost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 10 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Ost. Iaf om de är nån go ost. Men vad e god ost för dig...Stark eller mild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Hmm, Basturökt älgkorv finns ju inte med... Och inte älgtunga heller...... Nehe, då säger jag, Pågenlimpa, med nått slaffsigt smör på, några skivor prästost och en stor skiva leverpastej...Mumma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Ost är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 12 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Ost är bäst! Beror på vilken sorts ost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Vote: Ost. Föredrar iof ost + paprika mest av allt, på mjukt bröd alltså. Pyttelite mjukost på kex. Och pyttelite smör på skorpor och knäckebröd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 (redigerad) Om de vore en Ny rostad Brö bit..vad skulle de blivig då? Särskrivningar<3 Och föresten, Varför måste du komma med massa läbbiga följdfrågor? Redigerad 17 oktober, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 (redigerad) Själv brukar jag inte ha nånting på mackan men skulle det va så blir det Ost och gärna lite paprika på mackan mums. Redigerad 18 oktober, 2006 av kalle.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 --> QUOTE(kalle.b @ Oct 18 2006, 07:19) <{POST_SNAPBACK}> Själv brukar jag inte ha nånting på mackan men skulle det va så blir det Ost och gärna lite paprika på mackan mums. OK, Själv så blev jag lite sugen på en Ostfralla med gurka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Vote: övrigt, jag gillar torrkött bäst e super gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cpt Tuttle Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Vote:Ost Helst västerbotten... Men det går bra med alla sorter. Trist val kanske, men det håller i längden, andra pålägg blir man less på. Men så länge jag slipper äta leverpastej är jag glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Vote: övrigt, tompatpuré är succé Vote: övrigt, tompatpuré är succé Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Vote: övrigt, tompatpuré är succé Vote: övrigt, tompatpuré är succé Uscha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Vote: Salami! En skiva salami på rostad macka... Och en mugg varm choklad... WOW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Vote: Salami! En skiva salami på rostad macka... Och en mugg varm choklad... WOW! En skiva salami på rostad macka... och en mugg varm choklas... world of warcraft! ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 En skiva salami på rostad macka... och en mugg varm choklas... world of warcraft! ? En skiva salami på rostad macka... och en mugg varm choklas... rakblad! ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cpt Tuttle Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 En skiva salami på rostad macka... och en mugg varm choklas... world of warcraft! ? Suck... "Wow" är annars ett uttryck som betyder ungefär "Fantastiskt!" eller vad man ska säga, som fanns långt innan World of Nördcraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Svamp-Svensson Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Vote: Salami Jag gillar särskilt den med peppar på Men jag gillar även att ha ¤///FLÄSK///¤ på mackorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Haha, min trött humor slog till igen Mmmmmm rakblad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts