YooSho Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Votar på kalkon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Wtf? Häller du det direkt på eller har du nått annat? Detta måste testas *tar fram brödrosten* Edit: Efter en snabb titt på klockan inser jag att experimentet får vänta tills imorrn. 1. Rosta två mackor. 2. Bred bordsmargarin på båda 3. Fördela ca en tsk oboypulver över ena mackan. 4. Lägg den andra mackan ovanpå (smörsidorna ska självklart vara innåt) 5. Ät 6. Gör om steg 1-5 ca fem gånger eftersom det är så gott så du inte kan sluta äta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 .vote: Korv kalvkorv närmare bestämt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 1. Rosta två mackor. 2. Bred bordsmargarin på båda 3. Fördela ca en tsk oboypulver över ena mackan. 4. Lägg den andra mackan ovanpå (smörsidorna ska självklart vara innåt) 5. Ät 6. Gör om steg 1-5 ca fem gånger eftersom det är så gott så du inte kan sluta äta. Måste testa, hahaha. Är det någon som testat med freon, wellpapp eller nagellack på smörgåsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 (redigerad) Vote: Mjukost! Btw: 550 post! Redigerad 10 oktober, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 .vote: Korv kalvkorv närmare bestämt.. Mmm... småbarn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 10 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Mmm... småbarn! Småbarn...urch hörde att de var en 11 årig grabb som hadde våldtagit en 9 årig grabb...lite OT Men Endå skabb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 (redigerad) En varm croissant med tomat, skinka och ost. Bättre blir det inte Åhhh det var så det hette! Kom att tänka på just sån nu efteråt, åt sån på en resturang en gång, var sagolikt gott. Redigerad 10 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Prickig korv eller roast beef. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Prickig korv eller roast beef. Vad är det för fel på Rostbiff? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 10 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Det är väl inget fel på rostbiff De e ju svingott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Småbarn...urch hörde att de var en 11 årig grabb som hadde våldtagit en 9 årig grabb...lite OT Men Endå skabb Jag tror faktiskt inte på dig. Det var ändå lite väääl offtopic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Det är väl inget fel på rostbiff De e ju svingott Suck, du förstörde precis min dag när du inte fattade den självklara dissen. Idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Skinka! Men ost är också gott, men det tar för lång tid att fixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Räksallad FTW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 10 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Jag tror faktiskt inte på dig. Det var ändå lite väääl offtopic. De e fan sant...hörde de på radion typ Hehe ja den va jävla offtopic @Stellan: Sån e jag seg och Enormt O-skillaz. Syr om jag förstörde din dag de var faktist inte menigen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Schåklad --- Corleone has made a total of 2537 posts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
perpotatismos Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Fjällbrynt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Suck, du förstörde precis min dag när du inte fattade den självklara dissen. Idiot. Diss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Diss? Att du inte visste namnet på Roast Beef på svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts