Nik. Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Här kommer ännu en poll från mig hoppas ni karnse tar denna lite....Seriöst Vote: Salami Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Blandning mellan flera pålägg blir godast, kan ej svara på denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 9 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Blandning mellan flera pålägg blir godast, kan ej svara på denna. Så sant så....allt i ett funkar bra...fast finns tider man inte e sugen på de också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Toalett-trå-- ...Det beror på vilken sorts bröd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 9 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Toalett-trå-- ...Det beror på vilken sorts bröd Om de vore en Ny rostad Brö bit..vad skulle de blivig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Om de vore en Ny rostad Brö bit..vad skulle de blivig då? Ost. Herrgårdsost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Om de vore en Ny rostad Brö bit..vad skulle de blivig då? Skinka och nån vanlig ost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 (redigerad) Som ovanstående - Skinka och ost. På baguette, som det inte var, ska det vara dressing också. Redigerad 9 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 9 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Som ovanstående - Skinka och ost. På baguette, som det inte var, ska det vara dressing också. Baugette med dressing...det måste jag prova nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Wtf, förvirrad över att "Övrigt" var högst upp, så jag tog Null Vote. Vote: Corned Beef eller Kycklingfilé som stått i frysen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Enda pålägget jag nånsin har på mackor är SOLVARBOSKINKA!!! Wasa sport med solvarboskinka på är fantastiskt gott Rekomenerar det STARKT!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 En gurk-ost-skink-salladmacka. Det är gott Eller strömming med smält smör, I en Njalla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Ost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Salami FTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 (redigerad) Leverpastej eller ost eller kalkon. Men det fick bli leverpastej för att jag är så jävla alternativ. "Var det där tillägnat mig?" Redigerad 9 oktober, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 (redigerad) Leverpastej/Kaviar. Vojtade kaviarrrrr.. <3 Redigerad 9 oktober, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 9 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Ojoj De e väldigt jämt faktist Trodde jag inte de skulle bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Baugette med dressing...det måste jag prova nån gång En baguette med ost, skinka, gurka, dressing, och sallad. Det du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Mjukost eller leverpastej, kan ej välja, så jag tar leverpastej (wtf?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Prickigkorv på rostatbröd = mums. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts