Siana Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 En sån jävla tid det tog. http://img281.imageshack.us/img281/7871/intelta0.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Är jag dum? Nej, det skulle jag väl inte säga. Du kan röra dig mycket bra och använda kroppen bra (inga anspelningar ). Du är ingen hejare på matte, direkt, inte heller ordkunskap. Du har god självkännedom, lätt för att kommunicera med andra och du har ett utvecklat bildsinne med goda möjligheter att läsa kartor och grafer, samt att rita. Du är inte så tokig på musikfronten, men både den och naturdelen är mindre utvecklade än ditt bildsinne. That's you! Jag: Bra på att röra mig (håller/höll på med Parkour, står ideligen på händerna och voltar mm.), mycket bra på musik (spelar trummor och piano, lyssnar mycket på musik och gör lite små försök att spela in eget.). Jag vet mina brister och styrkor väl, och kan kommunicera rätt bra med andra och är rätt bra på ordkunkap och matte (matte håller jag inte med om, jag tycker jag är dålig ). Trodde jag skulle bli bättre på naturdelen, eftersom jag pluggar biologi nu. Bilddelen blev väl dålig för att jag har dåligt lokalsinne. That's me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Du kan röra dig mycket bra och använda kroppen bra (inga anspelningar ). Du är ingen hejare på matte Rätt inte heller ordkunskap. Fel Du har god självkännedom, lätt för att kommunicera med andra och du har ett utvecklat bildsinne med goda möjligheter att läsa kartor och grafer Rätt samt att rita. Fel Du är inte så tokig på musikfronten, men både den och naturdelen är mindre utvecklade än ditt bildsinne. That's you! Jag spelar gitarr som en förlamad bläckfisk Jag har skittråkigt nu btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Rätt Fel Rätt Fel Jag spelar gitarr som en förlamad bläckfisk Jag har skittråkigt nu btw Happ, jag bara utgick från din bild. Men ordkunskapen var ju... inte så stor mätare på? Fast man kan ju inte lita på såna test direkt, det krävs ju massvis med frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts