Jump to content

Multiple Intelligences Test

skribb
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är jag dum? ^_^

Nej, det skulle jag väl inte säga. Du kan röra dig mycket bra och använda kroppen bra (inga anspelningar ^_^ ). Du är ingen hejare på matte, direkt, inte heller ordkunskap. Du har god självkännedom, lätt för att kommunicera med andra och du har ett utvecklat bildsinne med goda möjligheter att läsa kartor och grafer, samt att rita. Du är inte så tokig på musikfronten, men både den och naturdelen är mindre utvecklade än ditt bildsinne. That's you!

Jag: Bra på att röra mig (håller/höll på med Parkour, står ideligen på händerna och voltar mm.), mycket bra på musik (spelar trummor och piano, lyssnar mycket på musik och gör lite små försök att spela in eget.). Jag vet mina brister och styrkor väl, och kan kommunicera rätt bra med andra och är rätt bra på ordkunkap och matte (matte håller jag inte med om, jag tycker jag är dålig ;) ). Trodde jag skulle bli bättre på naturdelen, eftersom jag pluggar biologi nu. Bilddelen blev väl dålig för att jag har dåligt lokalsinne.

That's me!

post-4777-1160772706_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan röra dig mycket bra och använda kroppen bra (inga anspelningar ^_^ ).

^_^

Du är ingen hejare på matte

Rätt

inte heller ordkunskap.

Fel

Du har god självkännedom, lätt för att kommunicera med andra och du har ett utvecklat bildsinne med goda möjligheter att läsa kartor och grafer

Rätt

samt att rita.

Fel

Du är inte så tokig på musikfronten, men både den och naturdelen är mindre utvecklade än ditt bildsinne. That's you!

Jag spelar gitarr som en förlamad bläckfisk ;)

Jag har skittråkigt nu btw ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor