Gof Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Är jag dum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Är jag dum? Nej. Du är ärlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Nej. Du är ärlig. Är det någon som försökt fuska med resultatet eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 http://img234.imageshack.us/img234/8785/diagramau3.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Nej. Du är ärlig. Och du känner alla som gjort testet tillräckligt väl för att veta att de har fuskat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Jag vara people smart mestadels! Också ganska music smart och picture smart! Jag som alltid tyckt att jag är duktig med människor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Och du känner alla som gjort testet tillräckligt väl för att veta att de har fuskat? Naturligtvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Jag skulle göra testet förut, men var tvungen att sticka, någon som kan göra det åt mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Är jag dum? Hjärndöd kroppsbyggare, typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Hjärndöd kroppsbyggare, typ... Är det bra eller dåligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 (redigerad) Är det bra eller dåligt? Det beror väl helt på vad du tycker är bra eller dåligt. @_@ I mina ögon är det ingen superhit direkt. Redigerad 10 oktober, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) Redigerad 11 oktober, 2006 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Hmm.. Rätt väntat, förutom att jag fick så dåligt på body snart, spelar ju fotboll och allt.. Kan bero på att jag är skitdålig i praktiska ämnen i skolan, typ bild och slöjd.. http://img242.imageshack.us/img242/8462/multipleds2.th.png Är inte så haj på det här med print screen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Fick mest på Intrapersonal och Visual och ganska adekvat på de övriga. Fast det stämmer väl, tycker jag är ganska duktig på mycket men mer sällan väldigt duktig på något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Mest på Logical och Musical. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Mest på Logical och Musical. Det där säger oss faktiskt ingenting. Allt annat kan lika gärna ligga inom första cirkeln, och logical och musical några millimeter över detta. Men jag antar att det är därför folk inte visar bildresultatet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Tjoho Rätt likt förutom att jag gillar nummer mer än ord. Inte tvärtom. Men de var ingen stor skillnad så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Här är ett lite större test. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Här är ett lite större test. Jag fick samma resultat i princip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts