JMC Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 (redigerad) Försöker få tag i en sån här: eller Men finner ingen i sverige som har typ denna eller liknande. Någon som har tips på vart det finns typ såna här klockor (i sverige)? Dom ska alltså gå att hänga på väggen. Detta är också ett ex hur den gärna får se ut: Det finns dessa i sverige, men dom ser man inte i mörker... http://www.reepler.com/artimages/719_733.007.jpg Redigerad 8 oktober, 2006 av JMC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Kan du inte bara importera en från utlandet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Vad ska den lida av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Jag sökte runt lite, och kunde inte heller hitta någon ifrån Sverige. Det närmsta jag kom var en bordsklocka som lös, men du ville ju ha en som hängerpå väggen. Så importera verkar vara den enda utvägen, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Har ingen aning men kan detta vara nått? http://www.teknikmagasinet.se/nydb/db.pl?k...le=db_list.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Har ingen aning men kan detta vara nått? http://www.teknikmagasinet.se/nydb/db.pl?k...le=db_list.html Ingen av dem är LED som går att hänga på väggen, tror jag inte. Det skulle väl vara om han nöjde sig med att skaffa väckarklockan som lyser siffror på väggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 8 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Det skulle väl vara om han nöjde sig med att skaffa väckarklockan som lyser siffror på väggen. Vart finns den da? Om det är radio i den kvittar bara den är såplatt så man kan hänga den på väggen. Det finns dom som ser platta ut men är helt feta på baksidan, och det går ej då... Men det måte väl finnas? Varför skall det bara finnas utomlands. Sjukt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Vart finns den da? Om det är radio i den kvittar bara den är såplatt så man kan hänga den på väggen. Det finns dom som ser platta ut men är helt feta på baksidan, och det går ej då... Men det måte väl finnas? Varför skall det bara finnas utomlands. Sjukt! Den jag pratade om är en vanlig borsklocka med laser som man riktar mot väggen så lyser siffrorna där. Den fanns längre ner på teknikmagasinet-sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Armbandsklocka: ZX1 LED Watch Retro LED Digital Watch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 9 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Armbandsklocka: ZX1 LED Watch Retro LED Digital Watch Försöker du vara rolig eller har du bara rökt på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts