mR.unicoRn^ Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Shrek2...islutet när Åsnan sjunger "La Vida Loca" typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 (redigerad) South Park: Bigger, Longer and Uncut. Kyle: I think I know the awnser, Mr. Garrison! Cartman: Mwemwemwe mwemwe mwemwe [härmar Kyle] Kyle: Shut up fatboy! Cartman: Don't call me fat, you fucking jew! Mr. Garrison: Eric, did you just say the F-Håller med till 100%!? Cartman: Jew? Kyle: No, he's talking about "fuck". You can't say "fuck" in school, you fucking fat-ass! Cartman: Why the fuck not? Mr. Garrison: Eric! Stan: Dude, you just said "fuck" again! Mr. Garrison: Stanley! Kenny: Fuck! Mr. Garrison: Kenny! Cartman: What's the big deal? It doesn't hurt anybody. Fuck-fuckety-fuck-fuck-fuck. Mr. Garrison: How would you like to go see the school councelor? Cartman: How would you like to suck my balls? Mr. Garrison: What did you say? Cartman: I'm sorry, I'm sorry. Actually, what I said was... [tar upp en megafon] HOW WOULD YOU LIKE TO SUCK MY BALLS? Stan: Holy shit, dude. Just innan då ? Mr Garrison : What is five times two ? ... Mr Garrison : Come on children don't be shy, just give it your best shot. *Någon räcker upp handen* MR Garrison : Yes, (Något namn jag inte hör) Ungen : Twelve ? Mr Garrison : Ok, now let's try to get an answer from someone who's not a complete retard. Redigerad 20 oktober, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Jag vet att det är ett spel men eftersom Panimala sa den BoB-scenen så kom jag och tänka på öppningsscenen i Brothers in Arms (spelet). Alla fallskärmar Annars är (som någon sa) strandscenen i Saving Private Ryan extremt gullig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Just innan då ? Mr Garrison : What is five times two ? ... Mr Garrison : Come on children don't be shy, just give it your best shot. *Någon räcker upp handen* MR Garrison : Yes, (Något namn jag inte hör) Ungen : Twelve ? Mr Garrison : Ok, now let's try to get an answer from someone who's not a complete retard. Ahh...älskar den filmen! När dom ska testa chippet som dom opererat in i Cartman: Doktor: Alright, can you say 'Doggy'? Cartman: 'Doggy'. Doktor: Good! Now, 'Montana'. Cartman: 'Montana'. Doktor: Yes, very good! Now say 'Pillow'. Cartman: 'Pillow'! Doktor: Excellent! Now we want you to say 'Big floppy donkey-dick!' Cartmans mamma: It's allright honey. Cartman: Big floppy donkey-di...GRAAAAAH! Ouch! That hurt you motherfuck....GRAAAAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Vet ingen speciell scen faktiskt men det är väl något klipp med Robert Gustavsson eller Dan Bäckman. Men strand scenen i "Saving Private Ryan" är mäktig fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Scenen när Ajax möter Baseball furies ledaren i the Warriors är en riktig klassiker. I'm gonna shove that bat up your ass and turn you into a popsicle. Kan inte sluta gå omkring och säga det för mig själv hela tiden. Slutscenen i samma film är ju också en riktig goding. Warriors, come out to playyiayy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Kom just på.. Scenen i någon av Nakna Pistolen filmerna när killen sitter i fängelse... -We are not animals!! Who are we? Tystnad... - Homo sapiens? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) Bankrånet i Heat En av de grymmaste eldstriderna i någon film ever. Ljudet när dom drar igång med MK-4orna är MÄKTIGT! Finns inga filmer som har så högt och klart ljud i eldstriderna som den har. Och scenen med Al Pacino och Robert De Niro i cafét. Redigerad 27 oktober, 2006 av Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Ni får gissa från vilka filmer det är ifrån.. ''Who the fuck are you?'' - Death. ''You belive in Jesus?'' - Yes I do. '' You're gonna meet him.'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 (redigerad) I Braveheart, när han säger "They can take our lives, but they can never take our freedom!". Sen vet jag inte riktigt varför, men jag ryser när jag ser "A new power is rising"-scenen, från Sagan om Ringen. Redigerad 30 oktober, 2006 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Just innan då ? Mr Garrison : What is five times two ? ... Mr Garrison : Come on children don't be shy, just give it your best shot. *Craig räcker upp handen* MR Garrison : Yes, Craig Craig : Twelve ? Mr Garrison : Ok, now let's try to get an answer from someone who's not a complete retard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Dirty Harry: When a naked man is chasing a woman through an alley with a butcher's knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Remember the titans, när dom snackar innan matchen.. Eller Coach carter, när en snubbe får sin hjälm sparkad i ansiktet efter en tackling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts