Jump to content

Är med fel ungar!

VaXXoR
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 67
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Hej.

Jag skulle villja höra med er om hur jag som bror kan få min 13 åriga bror att vara med bättre ungar.

Var nyss ute med pappa och jagade fjortisar, brorsan stängde av mobilen och sprang och gömde sig och då ringde vi hans kompisar men deras var också avstänga.

Så vi följde efter ett gäng med bilen, och sen börgade dom springa :)

Kände mig lite som en polis, som var ute på spaning efter drickande ungdommar. :)

Men iaf, hur ska man göra ?

Dom han är med nu är heelt fel ungar, och vill få in han på rätt bana och välja bättre kompisar.

För det här kan ju sluta allvarligt, han är ju bara 13 och tänk er när han är i min ålder, då kommer hända större och farligare saker.

Så ge tips ;)

Je han en dator me bra internet så kan han pressa nått spel...Eller så pratar du me han och hoppas att han lyssnar :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe jo men de svårt att bara byta vänner...de är oftast en mognads process...men inte alltigt alla mognar lika fort eller så...så de kan bli svårare en man tror :)

Jag tror iallafall inte man mognar snabbare genom att splea datorspel :)

Däremot så bygger man upp sitt engelska ordförråd riktigt mycket, men det är en annan historia.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha tror inte att VaXXoR blir "knäckt" av dina töntiga Jag-tror-inte-det-här-om-StellHell iéer.

Haha det var inte ens ett försök till att knäcka honom, han försökte nog knäcka StellHell men sa ju bara att jag inte tror att han blir knäckt av det (w00t)

Ajja, palla starta en tråd om sin brors problem på ett forum, låt han leva livet istället man lever bara en gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor