Halo Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Bara ett problem, om han är utom kontroll för föräldrarna. Vad säger att han kommer att ändra sig då? Inget säger väll egentligen att han kommer att ändra sig, men det är ju värt ett försök iallafall, man kan ju inte veta svaret förrän han har testat . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Hela den här topicen är skrattretande. Du vill bara att din bror ska bli en lika stor tönt som dig själv, eftersom du missade dom möjligheterna när du va i den åldern. Du vill inte att din 13-åriga bror ska hänga med fjortisar? Men guess fucking what! Han är i den åldern, alla "normala" barn har nångång vart i den sitsen. Har man inte, synd om den. Det är i den åldern man också börjar testa på saker, du tänker fan inte på din brors bästa. Du är bara en egoistisk skit som tänker på dig själv. DU vill inte ha en lillebror som dricker/röker/snusar/whatever. Tror du han bryr sig eller? Så jävla fjantigt att försöka styra din brors liv att bli så likt ditt eget som möjligt. På den skiten du skrivigt så skulle SOC varit inblandat för länge sedan om det var så allvarligt. Inskränkt är vad du är. Konservativ som en jävla jeppe. "Han umgås med fjortisar. Han kommer börja dricka alkohol, som kommer leda till kriminalitet och sen åker han in i fängelset och knarkar ihjäl sig". VaXXor, jag har bara ett råd till dig. Låt din bror va. Låt han leva sitt eget liv, han kommer ur "fjortis" perioden som alla andra när dom växer upp. Men låter du han inte testa på saker kommer han bli ensamstående oskuld som bor hemma när han är 40. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 @StellHell: Goddamn w0rd Låt din bror vara med vem han vill och trivs bäst med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Heh. Ni får det ju att låta som att antingen är man värsting eller så är man tönt och så är det ju inte. Vaxet vill väl få in bror sin på rätt spår helt enkelt. Inget fel med det. Det bästa spåret är det gyllene mittspåret! Mitt råd: Kedja fast honom i källarn några månader. That'll teach him. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Låt din bror va. Låt han leva sitt eget liv, han kommer ur "fjortis" perioden som alla andra när dom växer upp. Men låter du han inte testa på saker kommer han bli ensamstående oskuld som bor hemma när han är 40. Sounds like me... *Flashbacks* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 (redigerad) Sounds like me... *Flashbacks* Mjo, tror inte att StellHell är riktigt rättvis i denna fråga. Han tycker att folk ska testa på droger, sprit och horor. Det är inte det som är grejen. Bara för att man inte vill supa, knarka eller knulla med allt och alla så behöver man inte vara oskuld vid 40. Jag varken super, röker eller knarkar och jag har haft sex, bara för att upplysa er om det. Dessutom så kan man ha kul utan dessa preperat vilket jag har erfarat, livet rullar på endå. Dessutom är det inte fel att vara en datornörd, alla får vara precis det man vill vara. Vissa är kampsportare, vissa är playboys, vissa gillar att festa mycket och andra kanske att träffa kompisar. Vi är alla olika. Det som är fel är att det har blivit så coolt att helatiden klanka ner på "datornördar", det är bara larvigt att göra det. Det stellhell säger är att det folk säger är skit utan någon som helst vetskap om hur situationen kring vaxxors bror ser ut, det kan vi omöjligt veta genom att läsa här på ett forum. Många blir faktiskt kriminella och INTE BARA fjortisar. Allt är inte svart eller vitt. Han kanske har en viss poäng, har vaxxors bror "pelle" varit ute och härjat i 3 dagar så kanske det är på tok överdrivet att ge sig på honom nu. Redigerad 8 oktober, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Heh. Ni får det ju att låta som att antingen är man värsting eller så är man tönt och så är det ju inte. Vaxet vill väl få in bror sin på rätt spår helt enkelt. Inget fel med det. Det bästa spåret är det gyllene mittspåret! Mitt råd: Kedja fast honom i källarn några månader. That'll teach him. Så du försöker värva folk till buddismen? Även fast du är kristen? Hmm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 (redigerad) Så du försöker värva folk till buddismen? Även fast du är kristen? Hmm. Yay. Here we go again... Nåväl, jag hinner inte svara nu. Jag ska läsa Koranen och sen ska jag gå på en bar mitzvah. Hej. Redigerad 8 oktober, 2006 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Han tycker att folk ska testa på droger, sprit och horor. Det är inte det som är grejen. Jag tycker iaf folk ska testa alkohol, snus och cigaretter. OM dom vill. Jag varken super, röker eller knarkar och jag har haft sex, bara för att upplysa er om det. Dessutom så kan man ha kul utan dessa preperat vilket jag har erfarat, livet rullar på endå. Självklart. Men man måste få välja själv om man vill leva med det eller inte. Det är inget äns bror ska bestämma. Dessutom är det inte fel att vara en datornörd, alla får vara precis det man vill vara. Vissa är kampsportare, vissa är playboys, vissa gillar att festa mycket och andra kanske att träffa kompisar. Vi är alla olika. Precis. Men som du själv skrev, Vi är alla olika. Tycker du det är rätt att VaXXoR ska bestämma vad som bror gör på sin fritid och vilka han får vara med? Låter aningen diktatoriskt och idiotiskt om du frågar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Såpass. Tycker att han ska blanda sig i om det rör sig om kriminella handlingar. I och med att jag som person är för lag och rätt så tycker jag så. Därför tycker jag även att han inte ska tillåta sin bror att gå runt med öl på stan då även det är en olaglig handling. Men att hans bror sedan väljer att ungås med vissa personer tycker jag inte att man ska påverka, sålänge det inte är negativt för brodern själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Hej. Jag skulle villja höra med er om hur jag som bror kan få min 13 åriga bror att vara med bättre ungar. Var nyss ute med pappa och jagade fjortisar, brorsan stängde av mobilen och sprang och gömde sig och då ringde vi hans kompisar men deras var också avstänga. Så vi följde efter ett gäng med bilen, och sen börgade dom springa Kände mig lite som en polis, som var ute på spaning efter drickande ungdommar. Men iaf, hur ska man göra ? Dom han är med nu är heelt fel ungar, och vill få in han på rätt bana och välja bättre kompisar. För det här kan ju sluta allvarligt, han är ju bara 13 och tänk er när han är i min ålder, då kommer hända större och farligare saker. Så ge tips Slå ner en av hans kompisar.. Funkade med min brorsa. NU frågar han vad jag tycker om hans kompisar för att han vet att jag som äldre bestämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 8 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Du vill bara att din bror ska bli en lika stor tönt som dig själv, eftersom du missade dom möjligheterna när du va i den åldern. Fan stell har talat, jag är en tönt :'( Ska nog börja vara lite mer som honom, långt vackert hår i backslick. Dam kläder och en rosa lite spännis tröjja. Kanske någon ser upp till mig då, det hoppas jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Fan stell har talat, jag är en tönt :'( Ska nog börja vara lite mer som honom, långt vackert hår i backslick. Dam kläder och en rosa lite spännis tröjja. Kanske någon ser upp till mig då, det hoppas jag iaf. Du är bara avundsjuk, äckliga lilla emo unge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 8 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Du är bara avundsjuk, äckliga lilla emo unge. Ja det är klart! Vem skulle inte vara det lixom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Ja det är klart! Vem skulle inte vara det lixom Haha tror inte att StellHell blir "knäckt" av dina töntiga hålla-med ideér. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Haha tror inte att StellHell blir "knäckt" av dina töntiga hålla-med ideér. Haha tror inte att VaXXoR blir "knäckt" av dina töntiga Jag-tror-inte-det-här-om-StellHell iéer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 8 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Haha tror inte att VaXXoR blir "knäckt" av dina töntiga Jag-tror-inte-det-här-om-StellHell iéer. Exakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Haha tror inte att VaXXoR blir "knäckt" av dina töntiga Jag-tror-inte-det-här-om-StellHell iéer. Haha, den var faktiskt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Haha, den var faktiskt bra Jag säger ju att han får till det ibland IBLAND that is. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Jag säger ju att han får till det ibland IBLAND that is. Mhm, men det kabn vara bättre att säga en kul sak om dagen, än att säga en kul och tjugo tråkiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts