Tux Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Men varför köper folk då Copyrights? (Sorry för Offtopic men kan lika gärna passa på nu). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Menar du inte trademark? ® Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 9 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 (redigerad) Ny Deviation. Klicka bilden. http://img240.imageshack.us/img240/7779/macinsloshmail0byjojjeenk0.png Redigerad 9 oktober, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 9 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Ny deviation igen.. Btw, bump. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 T: Nix. För mycket digital "konst" för min smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Menar du inte trademark? ® Nope. Typ detta tillex: Copyright & 1996-2006 LunarWorks Holding AB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Nope. Typ detta tillex: Copyright & 1996-2006 LunarWorks Holding AB Vad menar du? Att lunar skulle betalat för nåt som automatiskt är skyddat enligt lag. Och beviset för att de betalat är att de skrivit den texten på sidan? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 9 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Nope. Typ detta tillex: Copyright & 1996-2006 LunarWorks Holding AB Jo men det blir ju det automatiskt för något man själv gör och lägger upp på nätet. Det betyder att ingen har rätt att sno saker från dig/din hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 (redigerad) Vad menar du? Att lunar skulle betalat för nåt som automatiskt är skyddat enligt lag. Och beviset för att de betalat är att de skrivit den texten på sidan? :S Konstigt. Jag har typ alltid trott att ifall man skapar något. Websida, en egen Pall eller Byro eller kanske en teknisk grejj så ska man typ Köpa Copyrights så att den blir ens egen. Eller kanske man måste köpa Copyrights i USA men i Sverige får man det gratis eller? Redigerad 9 oktober, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Lägg ner nu, copyright har man enligt lag och är inget man köper, du tänker på trademark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Lägg ner nu, copyright har man enligt lag och är inget man köper, du tänker på trademark Och vad menas med det? Att man har rätt att tjäna pengar på sina grejer eller något liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Och vad menas med det? Att man har rätt att tjäna pengar på sina grejer eller något liknande? Att du "äger" grejen och ingen annan har rätt att kopiera den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Att du "äger" grejen och ingen annan har rätt att kopiera den Samma sak som © då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Samma sak som © då? © betyder copyright fuckhead. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 © betyder copyright fuckhead. Haha, där skrattade jag faktiskt till. Jag uttryckte mig lite dumt, så nu frågar jag igen, en sista gång: Innebär trademark och copyright samma sak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Trademark innebär mer skydd. Och det måste man ansöka om / betala för. Läs mer här: http://en.wikipedia.org/wiki/Trademark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts