Jojje Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Själv har man ju självklart ett account. Ett av mina senaste verk (Tryck på bild för att göra större.): http://tn3-2.deviantart.com/fs12/300W/i/2006/280/8/2/The_Wooden_Dolls_by_JojjeE.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Har inget account men brukar kika runt lite där inne på alla möjliga bilder. @ din bild: den var riktigt fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Fint fint. Är det så att om man laddar upp sina egna bilder där så får man automatiskt Copyrights eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Vänta nu.. Jag tror jag har ett.. ..här hade jag visst ett. Kanske ska ta och börja ladda upp lite skräp där igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Yep. Här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Ja, jag har ett account. Heter nor_adde. Är någon förvånad!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Nej, är aldeles för cool och indie för att ha ett acc där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Jag har ett acc.. dunno vad det heter dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Har en (HÄR) men har inte laddat upp något, än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Fint fint. Är det så att om man laddar upp sina egna bilder där så får man automatiskt Copyrights eller? Upphovsrätt är något som appliceras automatiskt på allt du gör, och inte bara på dArt. ---- skribb.deviantart.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Jamen visst. http://tuppel.deviantart.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 veclock.deviantart.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 StellHell.deviantart.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Ifall man postar en bild på Deviantart och någon snor den, vad händer då?. Eller kan dom sno den ens? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Ifall man postar en bild på Deviantart och någon snor den, vad händer då?. Eller kan dom sno den ens? Ifall du vill ha dina bilder ifred, låt bli att ladda upp dom på nätet. Finns samma risk att de blir stulna vart du än lägger upp den. Och ja, hur jävla svårt är det att "sno" en bild, klart "dom" kan det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 (redigerad) Ifall du vill ha dina bilder ifred, låt bli att ladda upp dom på nätet. Finns samma risk att de blir stulna vart du än lägger upp den. Och ja, hur jävla svårt är det att "sno" en bild, klart "dom" kan det. Fan va kasst då . Det ända man kan göra då är att skaffa Copyrights eller? Eller ladda upp dom här och få copyrights Redigerad 8 oktober, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Du har automatiskt copyright på allt du gör. Ingenting man skaffar. Men det hindrar knappast nån från att sno den, precis som du laddar ner musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Du har automatiskt copyright på allt du gör. Ingenting man skaffar. Men det hindrar knappast nån från att sno den, precis som du laddar ner musik. aha . Så ifall jag tagit en bild med MIN Kamera och redigerat bilden SJÄLV så är den Automatiskt min?. Så jag behöver inte besöka www.copyrights.com och beställa copyrights? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Jag har en account, jag heter w00tn3ss där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts