Jaffao Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 jag ska installera en bil via mod installer.. och då när ja ska skriva in siffrorna och liknande till handling, default och carcols.. jag kopierar allt från readme filen och kopierar in dom där, men det kommer bara upp konstiga saker när "tab" ska vara, så det blir inga mellanrum.. det står att dom ska ersättas med tab.. men det går inte, jag hoppar bara ner till andra fältet :S hur gör man.. tacksam för svar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Hmmm... behöver du verkligen klistra in linjerna? Den hittar det själv om det ligger en .txt fil i zip filen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 7 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Aha.. mm jag flyttade om lite och ja la inte med txt filen där, så ska prova det nu då. tack skaru ha Ja nu funkade det.. man tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kemis Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Använd san andreas mod installer i stället mycket lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts