eliizar Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Ja, vilken är eran favoritost egentligen? Min är iallafall Västgöta Kloster på en limpbit och te till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Klosterost. Dom andra smakar typ skit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Herrgårdsost och Tomatost är två goda ostar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Port Salut såklart Finns ingen godare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Flänsost.. Skojar.. Nej men jag tycker om vanliga milda ostar, vet inte exakt vilken favoriten är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Några digestivekex med brieost, ett fat med fetaost och körsbärstomater, och, förstås, en kopp te är min favoritkombination. Vilken ost som är godast är dock brieost. Förresten, är det bara jag som inte gillar pepparkakor med Stilton? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Förresten, är det bara jag som inte gillar pepparkakor med Stilton? Åh, har sett päronen ätit det ibland. Låter som en udda kombination med det är gott säger dom. ...själv har jag aldrig provat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Permiane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Ingen, avskyr ost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Vanlig ost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Jag är inte särskilt förtjust i ost, men originalet, hushållsost, går alltid hem. Brie-ost kan vara gott också. Förutom blåmöglet runt om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 (redigerad) Goudaost. Vill även poängtera att osten INTE heter "GODAOST" som svenskar säger. Schauda uttalas det, blir alltså: Schaudaost. Ett Sch-ljud, ex. charmig. Vet inte hur skåningar eller norrlänningar uttalar sch-ljud, men om man uttalar det korrekt så säger man även namnet på osten korrekt. Redigerad 7 oktober, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 (redigerad) Vanlig jäkla ost. --- Corleone has made 2530 posts. Redigerad 7 oktober, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Brieost (är väl det där med vitt runtom?) är onekligen bäst. Krämigt och gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Ockelbo Svart är god. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Vet inte riktigt faktiskt.. äter typ all ost förutom mögelost å sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Port Salut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 (redigerad) Herrgårdsost, mild, fetthalt 28% är det enda jag käkar. Möjligen att en prästosts bit har slunkit ned någon gång, i kombination med paprika. Redigerad 7 oktober, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 (redigerad) Kebabost på tub Redigerad 7 oktober, 2006 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Gräddost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts