diarrehampus Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Undrar hur man kopplar två skärmar till ett tv-spel så att 1player får en skärm och 2player får den andra? Vet inte om det är rätt topicen eller om nån vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Undrar hur man kopplar två skärmar till ett tv-spel så att 1player får en skärm och 2player får den andra? Vet inte om det är rätt topicen eller om nån vet Humm...Från en spel consoll(stavning) till 2 tv skärmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 7 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 (redigerad) Humm...Från en spel consoll(stavning) till 2 tv skärmar? Aaa.. Eller om man kan koppla mellan något annat från konsolen? En dubbel-scart så kanske det går Redigerad 7 oktober, 2006 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Aaa.. Eller om man kan koppla mellan något annat från konsolen? En dubbel-scart så kanske det går 2 konsoller 2 tv apparater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 7 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 2 konsoller 2 tv apparater. Om man vill lira tillsammans? Då måste man köra över nätet jue Det går att koppla i bilar iaf, fast vet inte hur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Om man vill lira tillsammans? Då måste man köra över nätet jue Det går att koppla i bilar iaf, fast vet inte hur Men då blir de samma bild på båda skärmarna vettu. Å de va inte så jag fatta att du ville ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Om man vill lira tillsammans? Då måste man köra över nätet jue Det går att koppla i bilar iaf, fast vet inte hur Nej? Det kallas lan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Split-screen utsträckt på två skärmar? Jag har aldrig hört om något sådant. Tror inte att det går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Min polare försökte med splitscreen på två skärmar. såg miffat ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Man kan ju lana med consolerna och köra på det viset. det gjorde vi med våra x-box.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 (redigerad) Köpte en kabel på game för 1 kr Med den är det som att lana med datorer. Man har en konsoll var och en tv-skärm var. Edit: StavningaR^ Redigerad 7 oktober, 2006 av p-c-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 7 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Köpte en kabel på game för 1 kr Med den är det som att lana med datorer. Man har en konsoll var och en tv-skärm var. Edit: StavningaR^ Går det att koppla ihop eller måste man ut på nätet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Går det att koppla ihop eller måste man ut på nätet då? Men wtf. Förstår du inte vad jag skriver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Går det att koppla ihop eller måste man ut på nätet då? Det är bara att koppla ihop. Inget nät här inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 9 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 (redigerad) Det är bara att koppla ihop. Inget nät här inte Vilken kabel behövs? Är det en patchkabel eller något annat? Redigerad 9 oktober, 2006 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 (redigerad) Vilken kabel behövs? Är det en patchkabel eller något annat? Ingen kommer från och med nu svara i den här topicen därför att den Stoore DIARREHAMPUS är trögfattad Edit: Nej vadå "Patchkabel"? man behöver en nätverkskabel -.- Redigerad 9 oktober, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Vilken kabel behövs? Är det en patchkabel eller något annat? Men snälla lilla du!! Läs i manualen innan du ställer en så dum fråga på ett forum. Du får ju dumhetsstämpel gånger tusen! Hur gör man för att koppla upp Xboxet mot internet? Jo, man använder nätverkskabel. Hur tror du då att man kopplar ihop två Xbox? Med nån annan kabel samt port? Vore det ens smart av Microsoft? Näe just det. Du tar en nätverkskabel även till detta Nämen ser man på. Det var inte så svårt va? Edit innan jag ens kan editera!: Fuck you VickeX. Nästa gång ska jag vara före dig! Jag lovar!! (det kan du ge dig faan på hade passat bra också ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 10 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Hehe! På tal om att jag är dum. Visste inte ni att patchkabel är samma sak som nätverkskabel? Klart att jag förstod att det var nätverkskabel som ni menade, ville bara se att ni hängde med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Hehe! På tal om att jag är dum. Visste inte ni att patchkabel är samma sak som nätverkskabel? Klart att jag förstod att det var nätverkskabel som ni menade, ville bara se att ni hängde med Riiight. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 10 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Riiight. ?? Vad menar du? Det där med nätet som jag skrev var att jag undrade om det gick på någe annat sätt än att koppla patchkabel. Har ingen nätverksadapter i PS2:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts