XmaN Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Crossen e väll igentligen ingen cross?? Jag har inte spelat vc men jag tycker den ser ut som en "Super Motard" för den har ju lysen och slicks! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crypt Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Men plz ffs!! Crossar kan oxå ha lampor!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 8 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Men ffs då e det ju enduro!!!! Crossar e till för att kö på bana.... Min kompis far hade en cross som han reggade och satte på lysen då blev den reggad som Enduro! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crypt Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 men gah! det är inte en enduro! det är en cross(dirt bike) och enduros kör man oxå med på bana ibland!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 Crossen e väll igentligen ingen cross?? Jag har inte spelat vc men jag tycker den ser ut som en "Super Motard" för den har ju lysen och slicks! Men duh, Vice City är ingen j*vla verklighets simulator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 9 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 men gah! det är inte en enduro! det är en cross(dirt bike) och enduros kör man oxå med på bana ibland!!!! Men super motard kör oxå med på bana..... Jag skrev faktiskt bara att det inte såg ut som en cross sen får väll ni tycka vad ni vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robby Skrivet 12 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2003 Vem fan bryr sig om det e en enduro eller nått...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts