n00dles Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 (redigerad) Finns det nåt program som gör att man kan tanka GC spel och sen spela dom på datorn! Man blir sugen på att spela Zelda lite då å då! Redigerad 6 oktober, 2006 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Finns det nåt program som gör att man kan tanka GC spel och sen spela dom på datorn! Man blir sugen på att spela Zalda lite då å då! Det är olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 6 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Det är olagligt. Affirmative Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Dessutom så har jag själv frenetisk letat efter ett sådant program utan att hitta några som fungerar. Playstation 2 skall det finnas till, men Xbox skall i stort sett var omöjligt att göra en emulator till. Gamcube... kanske, men jag har inte funnit något. Leve onödig information från tomten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Har jag fel eller är det inte så att Xbox är det lättaste att göra en emulator till? Den är ju i princip som en dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Tja, Microsoft är ju ganska paranoida med anti kopierings skit and whatnot, men det borde väl gå om man har en bra dator och vet vad man gör. Om du vill spela Zelda lite då och då, här är ett tips: Köp ett GameCube! De är inte speciellt dyra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 7 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Jag hittade en på första resultatet på google tror att den ska funka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Jag har haft gamecube emulator förr Fast det är inge roligt att spela utan kontroll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 OK? Varför inte bara köpa ett GC? Det är lagligt, och så kostar ett GC bara 600:- på Spelbutiken.se. Då får du köra spelet bekvämt från din soffa med en äkta handkontroll (Zelda lär vara en mardröm att köra med tangentbord, eller nån billig Logitech-dosa). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Har jag fel eller är det inte så att Xbox är det lättaste att göra en emulator till? Den är ju i princip som en dator? Inte enligt vad jag har läst. Den må vara lik en dator, men jag har läst på några utvecklare bloggar att det skulle vara bajssvårt. Visa mig en fungerande emulator så tar jag tillbaka allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 OK? Varför inte bara köpa ett GC? Det är lagligt, och så kostar ett GC bara 600:- på Spelbutiken.se. Då får du köra spelet bekvämt från din soffa med en äkta handkontroll (Zelda lär vara en mardröm att köra med tangentbord, eller nån billig Logitech-dosa). Det kan ju vara som så att han har en GC, men att han vill testa spelen på PC innan han köper de till konsolen. Jag personligen tycker konsolspel är alldeles för dyrt. Nu spelar inte jag på min GC längre, men om jag gjorde det skulle jag nog ha gjort så där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Jag tror inte det gör sig så bra på emulator, men det är ett väldigt bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Snälla ni, ger er ett tips nu bara. Sluta prata om dessa Emulatorer och sådant. Vissa anser det som Warez och vissa inte. Men för er egen skulle sluta prata om det så ni inte blir bannade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts