Solidsnake Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Har du GOTY så funkar alla moddar på föregående sida. De flesta moddar kräver bara Cold War Crisis och Resistence. Hur får man tag i GOTY? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 http://se.pricerunner.com/games/pc-games/119523/prices Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 http://se.pricerunner.com/games/pc-games/119523/prices Så om jag skaffar detta då kan jag använda alla dom här modarna?. Och hur vet jag vilcka mods till hör dom här spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Ja, det kan du. Brukar ju oftast stå vilket spel modden är gjord för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Ingen som håller på i Mission Editorn? Det är riktigt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Ingen som håller på i Mission Editorn? Det är riktigt kul. Jag brukade göra många uppdrag i mission editorn i OFP Men nu fortsätter jag göra dem i Armed Assault (OFP2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Jag brukade göra många uppdrag i mission editorn i OFP Men nu fortsätter jag göra dem i Armed Assault (OFP2) Kul på avancerad nivå eller? ArmA har väl inte släppts ännu? På engelska.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Ingen som håller på i Mission Editorn? Det är riktigt kul. Försöker lära mig göra ordentliga uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Försöker lära mig göra ordentliga uppdrag. Nice , Du har väl inte missat www.ofpec.com? där kan man lära sej en del. ;D om man vill bli lite mer avancerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Kul på avancerad nivå eller? ArmA har väl inte släppts ännu? På engelska.. Jo Jag har Tjeckiska versionen med en patch som översätter det till engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Hört sägas att man kan göra så, men det är väl ingen officiell översättning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Hört sägas att man kan göra så, men det är väl ingen officiell översättning? Nope, men måste den vara officiell? Huvudsaken är väl att man kan läsa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 (redigerad) Ja, men jag tänkte att det kanske blir problem om du ska uppdatera spelet i framtiden eller när du ska installera en eventuell expansion? För vad har du då? Tjeckisk eller engelsk verison? Redigerad 3 januari, 2007 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Ja, men jag tänkte att det kanske blir problem om du ska uppdatera spelet i framtiden eller när du ska installera en eventuell expansion? För vad har du då? Tjeckisk eller engelsk verison? Då tar jag en tjeckisk expansion/patch och sen lägger ja på engelskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Hmm... tycker det känns säkrast att invänta den engelska versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Hmm... tycker det känns säkrast att invänta den engelska versionen. Eller så skaffar man den tjeckiska verisonen först, sen den köper den engelska sen när den kommit ofp är underbart. förr gjorde jag avancerade uppdag när jag väl spelade det. Gjorde också öland till Ofp men nu spelar jag AA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts