fido vercetti Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Här kan ni skriva om saker som gör spelet roligare. Har ett tips: Låtsas att du är en klottrare. Alltså klä dig i en munktröja eller nåt annat. Dina vapen får bara bestå av ett melevapen(alltså en kniv eller basebollträ eller nåt sånt), och en sparyburk. Sen kan du åka runt i LS och leta ballas/vagos tags Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Öhm.. Leka att du är en specialtränad krypskytt som blev utsparkad ur armen och vill ha revansch och klättra upp på skjut o ligga där med sin lilla sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Vara en gangster? Massakera gäng,knulla,spela biljard m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Vara en gangster? Massakera gäng,knulla,spela biljard m.m. Gangsta 4 Life! Jag brukar Spela Role play Online Gangsta!!! Annars modda en snygg bil och ta en cruise! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 som blev utsparkad ur armen Inte benet då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Inte benet då ? Du vet mycket väl att jag menade armén. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Man kan ju alltid hitta på egna små uppdrag och fullfölja dem... Eller så tar man sin Hydra och leker ovanför Area 69 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Du vet mycket väl att jag menade armén. Klart jag vet, annars hade jag inte kunnat skriva det där skämtet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Håller just nu på att döda jätte många crackheads runt om I L.S. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Hitta på en egen story typ du vaknar upp nära Ghostcar(naken) och tar den till Angel Pine blir vän med nån och får kläder börja jobba blir förföljd av folk, dödar dom, kör runt och prata för dig själv, hitta på efgna karaäktärer typ din homie Ola som bor i huset bredvid Sweet och sånt. Skapa egegn dialog bala balafalaflafa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 (redigerad) Hitta på en egen story typ du vaknar upp nära Ghostcar(naken) och tar den till Angel Pine blir vän med nån och får kläder börja jobba blir förföljd av folk, dödar dom, kör runt och prata för dig själv, hitta på efgna karaäktärer typ din homie Ola som bor i huset bredvid Sweet och sånt. Skapa egegn dialog bala balafalaflafa... Jag säger som någon på forumet sa förut (dock med lite ironi); ''Jag är också sjuk I huvudet''. Nej men, alltså det är fantasin som får ett fritt spel som GTA att bli roligt och det är den som sätter gränserna på hur roligt du verkligen kan ha. Tur att jag inte var ensam om att sitta sådär.. Redigerad 7 oktober, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Jag säger som någon på forumet sa förut (dock med lite ironi); ''Jag är också sjuk I huvudet''. Nej men, alltså det är fantasin som får ett fritt spel som GTA att bli roligt och det är den som sätter gränserna på hur roligt du verkligen kan ha. Tur att jag inte var ensam om att sitta sådär.. Hehe kommer ihåg i vintras när ja satt så hela dagarna. Under den tiden var det det bästa spel ja spelat. Nu är det bara världens bästa spel som jag sällan spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 (redigerad) Vad får man då man klarat dessa? Är speciellt intresserad av Vigilante. Vigilante - Level 12 Firefighter - Level 12 Paramedic - Level 12 Freight Train - Level 2 EDIT: Behöver svar snabbt! EDIT 2: Har fått reda på vad det gör nu. Men men får man mer procent av att göra dom? Redigerad 8 oktober, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Installera spelet. Det blir SJUJÄVLA roligare då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts