Jump to content

Tips som gör SA roligare

Recommended Posts

Här kan ni skriva om saker som gör spelet roligare.

Har ett tips:

Låtsas att du är en klottrare.

Alltså klä dig i en munktröja eller nåt annat.

Dina vapen får bara bestå av ett melevapen(alltså en kniv eller basebollträ eller nåt sånt), och en sparyburk.

Sen kan du åka runt i LS och leta ballas/vagos tags :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hitta på en egen story typ du vaknar upp nära Ghostcar(naken) och tar den till Angel Pine blir vän med nån och får kläder börja jobba blir förföljd av folk, dödar dom, kör runt och prata för dig själv, hitta på efgna karaäktärer typ din homie Ola som bor i huset bredvid Sweet och sånt. Skapa egegn dialog bala balafalaflafa...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hitta på en egen story typ du vaknar upp nära Ghostcar(naken) och tar den till Angel Pine blir vän med nån och får kläder börja jobba blir förföljd av folk, dödar dom, kör runt och prata för dig själv, hitta på efgna karaäktärer typ din homie Ola som bor i huset bredvid Sweet och sånt. Skapa egegn dialog bala balafalaflafa...

Jag säger som någon på forumet sa förut (dock med lite ironi); ''Jag är också sjuk I huvudet''. Nej men, alltså det är fantasin som får ett fritt spel som GTA att bli roligt och det är den som sätter gränserna på hur roligt du verkligen kan ha. Tur att jag inte var ensam om att sitta sådär..

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag säger som någon på forumet sa förut (dock med lite ironi); ''Jag är också sjuk I huvudet''. Nej men, alltså det är fantasin som får ett fritt spel som GTA att bli roligt och det är den som sätter gränserna på hur roligt du verkligen kan ha. Tur att jag inte var ensam om att sitta sådär..

Hehe kommer ihåg i vintras när ja satt så hela dagarna. Under den tiden var det det bästa spel ja spelat. Nu är det bara världens bästa spel som jag sällan spelar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad får man då man klarat dessa? Är speciellt intresserad av Vigilante.

Vigilante - Level 12

Firefighter - Level 12

Paramedic - Level 12

Freight Train - Level 2

EDIT: Behöver svar snabbt!

EDIT 2: Har fått reda på vad det gör nu. Men men får man mer procent av att göra dom?

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor