n00dles Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Vet inga jätte bra! Magnus Uggla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 7 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Många artister, utmärkt. Skulle ni kunna fokusera lite mer på låtar nu då istället? Skulle verkligen vilja ha några förslag där också, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Ken - Dödens Gränsland Ayo - Betong Djungelboken Blues - Mot Alla Odds Timbuktu - Gott Folk. - Tidens Tempo (ft. Petter) AFC - Daglig Basis (ft. Petter & Timbuktu) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 KENT In Flames E-Type Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Kent kom jag på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Kan väl lägga till lite låtar In Flames: The Quiet Place, Pinball Map, Colony, Borders & Shading, In Flames, Behind Space Mando Diao: Good Morning Herr Horst, Killer Kaczynski, God Knows, Kingdom & Glory, Cut the Rope Dark Tranquility som jag nämnde tidigare har jag inte lyssnat tillräckligt mycket på än, men The New Build är rätt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Jag skulle editera men jag hittar inte mitt förra inlägg, konstigt nog. Here goes; KentAvtryckKräm (Så nära får ingen gå)GravitationHalkaSaker man serCelsiusBianca747Kungen är dödRevolt IIIStoppa mig juni (Lilla Ego)En himmelsk drogSundance KidPalace & MainMax 500Who Do You Dance For?Hot Night Crash... eh, typ hela Kiss & Tell-skivanThe Sounds [*]Rock 'N Roll [*]Reggie [*]Fire [*]Hope You're Happy Now [*]24 Hours [*]Painted By Numbers [*]Night After Night Booya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 TLK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 (redigerad) Den här artisten förtjänar en egen post, hur kunde jag glömma? Anna Ternheim Hon gör så grymt sköna covers och hon gör grymt skön musik själv. En klockren cover: Shoreline En klockren egen (tror jag?): A French Love (den akustiska versionen) Redigerad 7 oktober, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShortyAD_ss Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Jag skulle gärna vilja nämna Blindside Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Dicember (inte Dismember) är ett bra svenskt band, inte stora, men bra musik gör dom. Vi får inte glömma Trazan & Banane. Redigerad 26 november, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts