Mark Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Stanna igen på 94%.... står att downloden är paused. men har inte rört nåt Quote från din signatur. My lucky number is 94. Dags att se sig efter ett nytt turnummer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Quote från din signatur. Dags att se sig efter ett nytt turnummer? .. Kanske din brandvägg blockerar sista traffiken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Laddade ner den från gunzonline, skit jobbigt. Alla min vänner lirar de så man vill ju testa oxå Men nu jävl... Vad är det du inte fattar när folk gång på gång förklarar för dig att du ska skriva i officiella tråden? Men iofs... det här är ju nästan skrattretande roligt att läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Antar att du inte vet att Gunz är ett gratis spel som man kan ladda ner helt lagligt? Aha sry trodde han mendade Gun fel av mig sry var lite trött ochså hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 (redigerad) Det går säkert att tanka ifrån download.com edit: stavfel Redigerad 6 oktober, 2006 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 10 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Varför stannar min download på 93 eller 94% hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Varför stannar min download på 93 eller 94% hela tiden? Du ger dig visst inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 11 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Du ger dig visst inte? Nää? Men åå snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Nää? Men åå snälla Tror du att du skulle få ett bättre svar på Gunzonline's officiella forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 14 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Varför står de att min download är paused när den är på 94.05%?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Varför står de att min download är paused när den är på 94.05%?? Ingen här vet, fråga på något Gunz- forum istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 14 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Ingen här vet, fråga på något Gunz- forum istället. den funkar ej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 den funkar ej? Vad funkar inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 14 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Vad funkar inte? va tror du? forumet så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 va tror du? forumet så klart Forumet har ändelsen -et och är således utrum, men du skrev "den funkar ej?" vilket tyder på det som inte fungerar är neutrum. Hur ska jag kunna begripa vad du menar när du använder såpass skrotig grammatik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Forumet har ändelsen -et och är således utrum, men du skrev "den funkar ej?" vilket tyder på det som inte fungerar är neutrum. Hur ska jag kunna begripa vad du menar när du använder såpass skrotig grammatik? Är du lärare ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 16 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Är du lärare ? haha, men allt stannar vid 94%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Är du lärare ? Är du en hobby-bumpare? haha, men allt stannar vid 94%! Som redan har sagts: Fråga i deras officiella forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Är du en hobby-bumpare? Nää bara sjuk så man har lite tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 17 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Har du svårt o fatta? forumet är stängt i gunzonlines sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts