Hunter Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Snälla hjälp.. min download har stannat på 93. Går inte vidare :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Okej Använd Gunz-tråden. .report. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Använd Gunz-tråden. .report. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 5 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Skulle vara enklare om ni hjälpte mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Skulle vara enklare om ni hjälpte mig? Så funkar det inte, skriv det du behövde hjälp med i tråden gudfadern länkade till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Skulle vara enklare om ni hjälpte mig? .. Vi är lata bitches, Vi hjälper ingen om det inte är nödfall Så funkar det inte, skriv det du behövde hjälp med i tråden gudfadern länkade till. Jag länkade inte till någon tråd. Case closed, Nu låter vi tråden dö tills Azore, Topp3, Stellan, KalleR eller Arvid kommer med hänglåset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 5 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Alltså hjälp, min download stannar på 94% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Alltså hjälp, min download stannar på 94% Du är fan dummare än SiXxE. Vi har sagt åt dig att använda Gunztråden som redan finns. Vad är det du inte fattar? Är det för många bokstäver? Ska vi spela in en instruktionsfilm åt dig? KLICKA HÄR <-- Gunztråden KLICKA HÄR OCKSÅ <-- Datorhjälpstråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Du är fan dummare än SiXxE. Vi har sagt åt dig att använda Gunztråden som redan finns. Vad är det du inte fattar? Är det för många bokstäver? Ska vi spela in en instruktionsfilm åt dig? KLICKA HÄR <-- Gunztråden KLICKA HÄR OCKSÅ <-- Datorhjälpstråden Hunter använd dem Officela TRÅDARNA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Snälla hjälp.. min download har stannat på 93. Går inte vidare :'( Du får ej Prata Warez här om du håller på ladda ner det eller om du håller på instalaerar spelet så är det inge fel men om du pratar om Warez så får du en varning direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Du får ej Prata Warez här om du håller på ladda ner det eller om du håller på instalaerar spelet så är det inge fel men om du pratar om Warez så får du en varning direkt ... Vad fan snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Alltså hjälp, min download stannar på 94% Se det ifrån den ljusa sidan. 94 är ju ditt "turnummer" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Du får ej Prata Warez här om du håller på ladda ner det eller om du håller på instalaerar spelet så är det inge fel men om du pratar om Warez så får du en varning direkt Antar att du inte vet att Gunz är ett gratis spel som man kan ladda ner helt lagligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 6 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Kan nån hjälpa mig? Säg inte att jag ska posta i andra tråden, varför skulle de göra nån skillnad förresten? när ni har svarat kommer jag låta tråden dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Kan nån hjälpa mig? Säg inte att jag ska posta i andra tråden, varför skulle de göra nån skillnad förresten? när ni har svarat kommer jag låta tråden dö. Men, vart laddade ner det? Okej, kanske du ska testa att ladda ner det någon annanstans? Herregud.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Du får ej Prata Warez här om du håller på ladda ner det eller om du håller på instalaerar spelet så är det inge fel men om du pratar om Warez så får du en varning direkt Gunz är ett gratis spel. Hans download har fastnat vid 94% Så detta har inget med warez att göra, research before u say anything Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Kan nån hjälpa mig? Säg inte att jag ska posta i andra tråden, varför skulle de göra nån skillnad förresten? när ni har svarat kommer jag låta tråden dö. Ingen orkar hjälpa dig. Du är för dum. Använd trådarna som finns, Där tittar det in mycket folk hela tiden. Sen så beskriver du ditt problem totalt jävla uruselt. @Darkwolf: Skolka inte från svenskan. Snälla! Den är oerhört nödvändig för dig, Du måste lära dig att skriva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 6 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Laddade ner den från gunzonline, skit jobbigt. Alla min vänner lirar de så man vill ju testa oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Du får ej Prata Warez här om du håller på ladda ner det eller om du håller på instalaerar spelet så är det inge fel men om du pratar om Warez så får du en varning direkt Hahaha. Du är ju för skön. Ontopic kan jag säga att jag försökt flera gånger med Gunz, men skitspelet har alltid fryst så fort jag startat launchern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 6 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Stanna igen på 94%.... står att downloden är paused. men har inte rört nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts